styl

Tablica sukcesu
Czy da się realizować projekty szybciej, taniej i bez zbędnych przestojów? Dzięki metodzie Kanban to możliwe – poznaj sposób, który zmienia sposób pracy zespołów i pozwala osiągać więcej przy mniejszym wysiłku.
Czy da się realizować projekty szybciej, taniej i bez zbędnych przestojów? Dzięki metodzie Kanban to możliwe – poznaj sposób, który zmienia sposób pracy zespołów i pozwala osiągać więcej przy mniejszym wysiłku.

Zrobisz to jutro!
Są sytuacje, kiedy świadome odwlekanie podjęcia decyzji czy wykonania zadania pomaga w lepszym zarządzaniu firmą i uniknięciu niepotrzebnych kosztów lub strat.

Relacje zawodowe pod lupą
Trudne relacje między pracownikami często spowodowane są nieświadomym przyjmowaniem jednej z trzech ról: Ofiary, Prześladowcy lub Ratownika. Jak je rozpoznać?

Technologia z pomocą niepełnosprawnym
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.

Interesy marki a współpraca z influencerem
Sprawiedliwy deal między firmą a internetowym celebrytą jest możliwy, pod warunkiem że obie strony z zaangażowaniem podejdą do tematu i wcześniej zabezpieczą swoje interesy.

Lider jak z amerykańskiej armii
Czy można przygotować firmę na każdą sytuację? Wiele zależy od kompetencji liderów i tego, jak poradzą sobie w świecie VUCA.

Ups, dobra gafa!
Wpadki zdarzają się każdemu. Efekt gafy oraz drobne błędy można przekuć na swoją korzyść. Jak to zrobić?

FUKO – sekret mądrego udzielania krytycznych uwag
Praca zespołowa to wyzwanie. Kiedy ktoś pracuje nie tak, jakbyśmy chcieli, są sposoby, aby udzielić mu konstruktywnej informacji zwrotnej. Dzięki technice komunikacyjnej FUKO zyskamy w oczach pracownika i zmotywujemy go do działania.

Jak przeprowadzić efektywne zebranie firmowe
Może przynieść nowe pomysły i ulepszyć pracę. Ale wciąż w wielu firmach zarówno szef, jak i podwładni uważają zebrania za nudny obowiązek do odhaczenia. Obie strony mogą to zmienić.

Zyski z miłości
Miłość to dobry towar na sprzedaż. Zakochani wydają niemałe pieniądze na gadżety, wspólne podróże, romantyczne kolacje w restauracji czy pobyt w salonie spa, natomiast single na poszukiwanie drugiej połówki.

Hipnoza w biznesie
Dzięki wykorzystaniu naszej podświadomości hipnoza eliminuje blokady, które przeszkadzają odnieść zawodowy sukces. Korzystają z niej znani biznesmeni, gwiazdy kina i sportu oraz politycy.

Quiet quitting – dlaczego pracownikom przestało zależeć?
Quiet quitting czyli „ciche odchodzenie” to podejście do pracy, w którym pracownicy nie przejawiają inicjatywy w podejmowaniu działań i nie są chętni do wzięcia na siebie odpowiedzialności za duże projekty. Jak mu zapobiec?

Boom na silversów
Pracownicy 50+ są dziś cenieni i poszukiwani na rynku pracy. Zwłaszcza, że zatrudnienie silversa niesie ze sobą wymierne korzyści dla pracodawcy. Jakie?

Praca zdalna bez tajemnic
Kto chce pracować z domu, kto z biura a kto preferuje model hybrydowy? Poznajcie najnowsze wyniki badań dotyczące pracy zdanej.

Biznes wymyślony w kawiarni
Postanowili rzucić pracę w korporacji i wspólnie założyć firmę. Dziś stworzona przez nich marka jest znana na całym świecie, a oni są milionerami. O kim mowa?

Zakochaj się w firmie na wiosnę!
Pierwsza firma jest jak pierwsza dziewczyna, pachnie bzem i nowością... Tymczasem w biznesie inaczej niż w romantycznym związku od razu trzeba myśleć o intercyzie…

Zagrożona prywatność
Technologia ubiera płaszcz Zbawiciela przed koronawirusem, aby ostatecznie rozprawić się z naszą prywatnością.

Firma na dopingu
Motywacji potrzebuje zarówno przedsiębiorca, jak i pracownik. Jak pobudzić do działania siebie i swój zespół?

Wirus zazdrości
W firmach rodzinnych konflikty mogą pojawiać się częściej niż w innych. Jak im przeciwdziałać?

Firma z charakterem
Sangwinik czy choleryk? Wzrokowiec czy słuchowiec? Kto lepiej poradzi sobie z prowadzeniem firmy? Sprawdzamy, na ile nasza osobowość przesądza o szansach na biznesowy sukces.

Pieniądz lubi nawyk
Masz przyzwyczajenie, bez którego nie potrafisz się skupić, myśleć, planować? To dobry znak. Możesz stać się bogaty.
Biznes w dobrym stylu
Firma to nie tylko liczby, wskaźniki i pieniądze. To również pewien duch, charakter przedsiębiorstwa, który powinien pasować do marki i być częścią wizerunku. Każda firma ma jakiś styl oraz emocje, które wzbudza u swoich klientów. Jaki styl będzie mieć twoje przedsiębiorstwo? Na to pytanie łatwiej odpowiesz sobie po lekturze naszych artykułów:
- Którą gwiazdę zatrudniłbyś do reklamy twojej firmy? To dość kosztowny sposób promocji, ale coraz więcej marek nawiązuje współpracę z gwiazdami kina, muzyki czy sportu. Bo znana postać przyciąga klientów, a to oznacza wyższe przychody. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła naszej marki, ale wyróżniła ją spośród innych. Celebryta powinien też być „na topie” lub przynajmniej mieć wysoką rozpoznawalność wśród naszych klientów,
- Strój w twojej firmie – jak ubiera się szef, a jak pracownicy? Specjaliści twierdzą, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie. Ludziom, których spotykamy po raz pierwszy, mówi ono, kim jesteśmy i jak siebie postrzegamy. Sprawdź, jak ubierać się w biznesie,
- Co nas motywuje do pracy? Jako szef powinieneś wiedzieć, że priorytety pracowników zmieniają się wraz z wiekiem i zajmowanym stanowiskiem. Młodsi stawiają na klimat, starsi na stabilność zatrudnienia, a doświadczeni i wykwalifikowani - możliwość rozwoju. Programy motywacyjne powinny więc być zróżnicowane.