VeloBank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Oferujemy nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji, a także instytucji sektora publicznego. Należymy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce. Naszą strategię opieramy na technologii, w tym rozwiązaniach Gen AI, które służą wygodzie klientów i pracowników.
Doświadczenie
Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z kandydatami na Partnera mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.
Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek.
JEDNOSTKI WŁASNE
69
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 120
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Konkurencyjna oferta produktowa oraz wynagrodzenie prowizyjne.
- Pełny proces mobilny. Produkty Banku możesz sprzedawać poza placówką co daje Ci możliwość działania na nieograniczonym terenie. Do placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
- Brak zakazu konkurencji poza placówką w zakresie prowadzenia innej działalności finansowej.
- Szybkość działania – sprawna obsługa Klienta w zakresie decyzji kredytowej i uruchomienia kredytu. Możliwość uruchomienia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
- Pełna funkcjonalność systemowa tożsama z siecią własną.
- Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni takie szkolenie odbywają w formie e-learningu.
- Wsparcie szkoleniowe - szkolenia managerskie dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców. Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku. Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
- Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego. Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony. Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
- Jesteśmy wiarygodnym Partnerem - należymy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
- Wsparcie marketingowe :
- prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
- placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
- VeloBank przekazuje placówce pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
- Partner ma możliwości realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
- oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepiku;
- zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
- oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboard’y, ulotki, wizytówki itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł.
Kwota obejmuje m.in.: koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania wobec partnera:
- min. średnie wykształcenie,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
- doświadczenie lub predyspozycje do sprzedaży bezpośredniej,
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

VeloBank S.A.
Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa
+48 664 919 797
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VeloBank S.A. (Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VeloBank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie velobank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!

– Przepis na sukces w tej branży to przede wszystkim dobre partnerstwo – mówi Julianna Surma, dyrektor regionu północnego placówek partnerskich Alior Banku.
W świecie finansów zaufanie to waluta o największej wartości. Klienci powierzają bankowi nie tylko swoje pieniądze, ale też bezpieczeństwo przyszłości .
W sześciu miastach Polski członkowie zarządu Alior Banku rozmawiali o strategii z partnerami i pracownikami banku.
Patryk Lemański zwyciężył w konkursie Top Franczyzobiorca w kategorii „Młody zdolny”. Jego kariera w Alior Banku rzeczywiście rozwija się błyskawicznie.
Nie musisz być bankowcem, by otworzyć placówkę PKO Banku Polskiego. Ale bez relacji z klientem i konsekwencji trudno ją dobrze prowadzić. Zobacz historię Pauliny Maciejewskiej, która od 7 lat działa w Łęczycy.

– Budujemy biznes oparty o kilka grup produktowych, z których każda generuje przychód dla franczyzobiorcy – mówi Daniel Gehrke z Alior Banku.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
Powódź zniszczyła jego placówkę, ale nie biznes. Mariusz Hajdasz, partner PKO Banku Polskiego, opowiada, jak wygląda franczyza bankowa, gdy przychodzą prawdziwe kryzysy.
Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.