Mydlarnia u Franciszka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Od 20 lat tworzymy sieć opartą na doświadczeniu i wsparciu – od pierwszego kontaktu aż po codzienne działania. Dzięki własnej produkcji naturalnych kosmetyków mamy pełną kontrolę nad asortymentem i gwarancję najwyższej jakości. Oferujemy solidne zaplecze merytoryczne i logistyczne, silną, rozpoznawalną markę i pomoc na każdym etapie współpracy. To propozycja dla osób, które chcą prowadzić własny biznes w oparciu o sprawdzony koncept, cenią jakość i długofalowy rozwój. Dołącz do sieci, która pachnie sukcesem!
90% naszych partnerów biznesowych to kobiety. Asortyment, klimat sklepu, oferta - są kobiece na wskroś. Jeśli zastanawiasz się nad zmianą w życiu, myślisz o ucieczce z korporacji, poszukujesz pomysłu na siebie po urlopie macierzyńskim, na emeryturze czy po prostu szukasz zajęcia, które przyniesie Ci przyjemność i satysfakcję - jesteśmy dla Ciebie.
JEDNOSTKI WŁASNE
16
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
19
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pełna pomoc w uruchomieniu punktu – projekt wnętrza lokalu, szyld, wskazanie solidnych wykonawców.
- Kompleksowe szkolenia franczyzobiorcy i jego pracowników, szkolenia produktowe, etapy sprzedaży, techniki sprzedaży.
- Stale ceny na terenie całego kraju, szybka wysyłka z magazynu centralnego.
- Dostęp do autorskiego systemu realizacji zamówień.
- Wsparcie marketingowe – franczyzodawca zatrudnia zespół kreatywny: grafików, fotografa, copywritera. Każdy projekt jest autorski, kampania spójna, w pełni zgodna z filozofią marki.
- Wsparcie zespołu menadżerów franczyzodawcy w całym czasie trwania umowy: marketing, szkolenia, obsługa graficzna.
- Skuteczny, nowoczesny program lojalnościowy.
- Jesteśmy producentem – pełna kontrola nad asortymentem, gwarancja jakości, świeżości oraz stabilny i nieprzerwany łańcuch dostaw.
- Brak prowizji od obrotu.
- Wsparcie działań promocyjnych w lokalnej społeczności.
- Brzmi profesjonalnie? Bo tak właśnie działamy. Jeśli szukasz franczyzy, w której liczy się człowiek, produkt i wspólna wizja — porozmawiajmy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
60-80 tys. zł
Kwota inwestycji obejmuje pełne zatowarowanie, umeblowanie, szkolenie, szyldy reklamowe, dekoracje, sprzęt typu kasa, laptop, waga, terminal.
Nie obejmuje ewentualnego remontu lokalu oraz kosztów najmu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal (20-40m2) w galerii handlowej lub w centrum miasta, na parterze, z witryną, w ciągu ruchu pieszych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewelina Kyzioł
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Lorient (Kuchary, ul. Mstowska 55, 42-244 Mstów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mydlarnia u Franciszka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ufranciszka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować?
Jak dobrze wystartować z biznesem, aby firma żyła długo i szczęśliwie? Jakich błędów unikać? I czy wszystko da się zaplanować? Sprawdź we wrześniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Oto nasze podpowiedzi.
W który biznes zainwestować – w tych wciąż zaskakujących nas czasach – aby zwiększyć swoje szanse na sukces i zyski? Przeczytaj w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Licencja na biznes nie musi być droga. A przy otwieraniu własnej firmy możemy posiłkować się nie tylko oszczędnościami.

Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.

– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
Wywodząca się z USA marka Gnoce szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie są warunki nawiązania współpracy?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.