Husse
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Husse to szwedzki producent najwyższej jakości suchej i mokrej karmy oraz kosmetyków i drobnych smakołyków dla psów i kotów.
Firma została założona w Sztokholmie w 1987 roku. W 1993 roku rozpoczęła rozwój systemu franczyzowego na terenie Skandynawii, a 3 lata później rozszerzyła działalność na inne rynki europejskie. Obecnie Husse posiada sieć ponad 700 franczyzobiorców, dostarczając najwyższej jakości karmy dla psów i kotów do 400 tys. klientów na całym świecie. W 2008 roku firma rozpoczęła budowę sieci franczyzowej w Polsce.
Podstawowym założeniem marki Husse jest to, że produkty tej firmy nie są dostępne w tradycyjnej sieci sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć wyłącznie bezpośrednio od lokalnego dystrybutora - franczyzobiorcy, który posiada wyłączne prawo do sprzedawania produktów firmy na określonym terenie i jest odpowiedzialny za zorganizowanie dystrybucji.
Dzięki dostawom wprost z fabryki i omijaniu hurtowni oraz sklepów detalicznych, Husse łączy konkurencyjną cenę dla klienta końcowego z bardzo atrakcyjną marżą dla franczyzobiorcy.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- 48 jednostek franczyzowych w Polsce,
- 700 jednostek franczyzowych na świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji uzależniony jest od wielkości terytorium i wynosi dla franczyzobiorcy: 30-50 tys. zł, a dla dystrybutora: do 5 tys. zł. Obejmuje on m.in. opłatę licencyjną oraz zatowarowanie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Warunkiem przystąpienia do sieci sprzedaży Husse jest podpisanie umowy franczyzowej połączone z wniesieniem wstępnej opłaty licencyjnej, w ramach której franczyzobiorca otrzymuje:
- prawo do korzystania z nazwy marki i znaku towarowego Husse,
- wyłączność do sprzedaży produktów i świadczenia usług pod marką Husse na określonym terenie,
- prawo do zaopatrywania się w magazynie firmy i zakupu produktów wytwarzanych wyłącznie na potrzeby sieci franczyzowej Husse,
- pakiet startowy obejmujący wszystkie materiały marketingowe potrzebne do rozpoczęcia działalności oraz pakiet wzorcowy produktów Husse,
- szkolenie i trening w zakresie oferty produktów marki Husse, prawidłowego żywienia zwierząt, zasad prowadzenia franczyzy, technik sprzedaży oraz obsługi systemu informatycznego wspomagającego sprzedaż,
- prawo do korzystania z podręcznika operacyjnego Husse zawierającego szczegółowy opis standardów obowiązujących w sieci oraz informacje niezbędne do samodzielnego prowadzenia działalności,
- dostęp do centralnego systemu informatycznego Husse wspomagającego zarządzanie relacjami z klientem,
- prawo do bieżącej opieki i aktywnego wsparcia ze strony franczyzodawcy.
Franczyzobiorca zobowiązany jest do zorganizowania małej powierzchni magazynowej (ok. 15 mkw., np. przydomowy garaż), samochodu, komputera z dostępem do Internetu oraz telefonu/faxu przeznaczonego do działalności gospodarczej.
Wymagania:
- silna motywacja do prowadzenia własnego biznesu,
- środki finansowe na otwarcie i prowadzenie działalności,
- nie wymagamy znajomości branży artykułów zoologicznych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Husse Polska (ul. Kostrogaj 9 D, 09-400 Płock). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Husse oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie husse.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zarabiaj na dostawach karmy do domu
/03.12.2025
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Oto kilka pomysłów ze świata franczyzy.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
Konstruktywna współpraca
/16.12.2025
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z niej wynika?
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Sieć Chorten przekroczyła już 3000 sklepów partnerskich, a tempo dołączania nowych punktów wciąż rośnie. Co o tym decyduje?
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Franczyza z zapachem świeżego chleba
/13.11.2025
Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.