Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W proponowanym formacie franczyzy depozytowej to ty jesteś właścicielem lub najemcą lokalu, a my go wyposażamy i zatowarowujemy. Następnie powierzamy Ci prowadzenie sprzedaży przy naszym pełnym wsparciu biznesowym i marketingowym. Na koniec okresu rozliczeniowego wystawiasz nam fakturę za twój serwis sprzedażowy, której wartość ma za zadanie pokryć twoje koszty i wygenerować zysk. W preferowanym modelu prowadzisz placówkę osobiście, zatrudniając jednego pracownika na pół lub jeden etat w zależności od godzin otwarcia oddziału. Takie rozwiązanie pozwala maksymalizować twoje zyski, ale oczywiście masz w tym zakresie pełną decyzyjność. Optymalna powierzchnia lokalu przeznaczona na placówkę franczyzową Ale Animale to 45-60 mkw., niemniej dla każdej lokalizacji możemy wykonać indywidualną analizę.
JEDNOSTKI WŁASNE
Posiadamy ponad 40 placówek własnych zlokalizowanych głównie w południowych województwach kraju od Dolnego Śląska po Podkarpacie i Lubelszczyznę. Sklepy Ale Animale znajdziesz w większych aglomeracjach takich jak Wrocław, Opole, Sosnowiec, Kraków czy Rzeszów, ale także w mniejszych miastach takich jak Nowy Sącz, Tarnów, Jarosław, Bochnia czy Biłgoraj.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
W skład grupy wchodzi osiem placówek franczyzowych rozlokowanych na terenie całego kraju m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Rzeszowie czy też w Bolesławcu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pełne wsparcie merytoryczne i analityczne podczas wyboru miejsca prowadzenia biznesu oraz negocjacji warunków najmu lokalu.
Indywidualną analizę biznesową przedsięwzięcia opartą na sprawdzonych modelach.
Zbiór metod i zasad prowadzenia profesjonalnego i dochodowego sklepu zoologicznego zebranych w przejrzysty podręcznik franczyzobiorcy.
Szkolenie teoretyczne i praktyczne podczas procesu otwierania sklepu oraz stałą opiekę po otwarciu, a także cykliczne szkolenia produktowe prowadzone przez producentów.
Konkurencyjną i atrakcyjną ofertę przyciągającą klientów zarówno jakością jak i ceną.
Zestaw narzędzi marketingowych w tym między innymi całoroczny cykl konsumenckich programów promocyjnych oraz reklam promujących sklepy Ale Animale.
Narzędzia cyfrowe promujące miejsce sprzedaży i ofertę sklepu oraz wspierające sprzedaż, m.in. aplikacja lojalnościowa Ale Animale oraz przyjazny i prosty system obsługi klienta.
Przejrzysty system rozliczeń prowadzony dla Ciebie przez dedykowanego opiekuna, indywidualne zestawienie wyników rozwoju twojego biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Przygotowanie lokalu: 0 zł – 20 tys. zł w zależności od standardu wynajmowanego pomieszczenia. Inwestycja w tym zakresie obejmuje głównie przygotowanie architektoniczne lokalu oraz oświetlenie.
- Opłata wstępna: 10-40 tys. zł w zależności od wielkości lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Gotowość do prowadzenia własnej działalności gospodarczej;
- Przedsiębiorczość – to cecha niezbędna w handlu;
- Empatia do zwierząt – to cecha, która łączy wszystkich miłośników czworonogów;
- Chęć i zdolność do kierowania niedużym zespołem;
- Umiejętność budowania relacji z klientem;
- Zaangażowanie, optymizm i motywacja do pracy;
- Podstawowa znajomości obsługi komputera;
- Odbycie szkolenia wprowadzającego oraz samodoskonalenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Kantoria Sp. z o.o.
33-132 Niedomice, ul Fabryczna 36
+48 502 370 716, +48 663 666 699
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Motyka
Mateusz Kuca
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kantoria Sp. z o.o. (33-132 Niedomice, ul Fabryczna 36). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aleanimale.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.
Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.