OJOO

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Otwórz z nami nowoczesną samoobsługową kawiarnię OJOO. Dzięki OJOO możesz oferować swoim klientom kawę jak z kawiarni – w ciągu minuty i bez personelu. Franczyza dostarcza bezpośrednio w pełni funkcjonalne, oszczędzające miejsce stoiska kawowe z samoobsługą. Oferta koncentruje się na jakości kawiarni i baristy oraz najwyższych standardach.
To sprawia, że franczyza OJOO jest jednym z najprostszych sposobów na rozpoczęcie własnego biznesu. Zarabiaj od pierwszego dnia działania kawiarni przy minimalnym nakładzie pracy z Twojej strony. Postaw na 100% zwrotu z inwestycji i 100% ziaren Arabica!
- Wyjątkowo smaczna kawa i napoje mleczne – receptury i niezawodny i sprawdzony sprzęt. Poświęciliśmy bardzo dużo uwagi wysokiej jakości składnikom.
- Innowacyjne rozwiązania, których nie znajdziesz nigdzie indziej.
Korzystamy z autorskiego, stale rozwijanego systemu informatycznego, który wyróżnia nas na tle konkurencji i zapewnia najwyższą efektywność działania. Nasze unikalne oprogramowanie pozwala na bieżąco monitorować stany magazynowe, optymalizować procesy oraz szybko reagować na potrzeby klientów.
- Już dziś można płacić BLIKIEM (bezpośrednio z ekranu), kryptowalutą oraz zgromadzonymi punktami lojalnościowymi.
Wkrótce wprowadzimy również nowości:
- herbatę matcha;
- automatyczne dozowanie syropów;
- do końca roku – napoje chłodzone;
- reklama na ekranie OJOO;
- nagranie wideo pracy urządzenia;
- specjalna opcja płatności korporacyjnych.
JEDNOSTKI WŁASNE
10 +
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
70 +
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Panel partnerski (zdalny kontrole systemu);
- Aplikacja dla klienta;
- System lojalnościowy, który partner oferuje swoim klientom;
- Płatność BLICK, KRYPTO, CORPORATE oraz kartą;
- Centrum serwisowe i szybka reakcja na awarie;
- Magazyn składników w Warszawie;
- Zamawianie składników bezpośrednio z ekranu maszyny lub w panelu partnerskim.
Możliwość uzupełniania składników i serwisowania maszyn w ramach podpisanej umowy serwisowej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 9 tys. EUR – koszt urządzenia; po zapłaceniu sprzęt przechodzi w pełną własność nabywcy.
- 1 tys. EUR – jednorazowa licencja na oprogramowanie (dla jednego właściciela, obejmuje wszystkie jego maszyny).
- 8 proc. od obrotu netto – prowizyjna, naliczana od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- powierzchnia 120 × 70 cm (1 mkw.)
- jedno standardowe gniazdko 220 V.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Władysław Łukaszewicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma LS Coffee Sp. z o.o (Kaleńska 5 04-367 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego OJOO oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ojoo.io.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.