Sala zabaw Fajne Miejsce

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Choć ciężko opisać nas w kilku zdaniach, to właśnie to teraz dla Ciebie zrobimy. Jesteśmy biznesem rodzinnym i jesteśmy z tego dumni. Nie jesteśmy sieciówką, nie jesteśmy firmą z ogromnym kapitałem zagranicznym i dzięki temu robimy wszystko z sercem i z pełnym zaangażowaniem. Posiadamy know how, jak prowadzić dochodową salę zabaw i to do Ciebie należy decyzja, jaki model wybierzesz.
Możesz wraz z nami prowadzić pełnowymiarową bawialnię o powierzchni minimum 800 mkw., z podziałem na strefy oraz częścią kawiarnianą lub bawialnię w koncepcji naturalna bawialnia & cafe o powierzchni 100-200 mkw.
Marka Sala Zabaw Fajne Miejsce powstała w Opolu i to tutaj odniosła niezaprzeczalny sukces już od pierwszego dnia uruchomienia bawialni. Cały koncept opiera się na elementach metod Montessori i Reggio Emilia, na podejściu do pełnej zabawy dziecka, eksplorowania i odkrywania oraz dziecięcej radości, ale bez „pstrokacizny”, czy głośnej muzyki. Dziecko ma wyjść od nas wybawione, ale nie przebodźcowane. Postanowiliśmy również zadbać o rodziców i w naszej marce na każdym etapie stawiamy na jakość. Podajemy kawę z lokalnej palarni, parzoną we włoskim ekspresie, w towarzystwie słodkości na najwyższym poziomie. Serwujemy również pizzę, ale nie taką zwykłą. Wszystkie składniki są bardzo drobiazgowo dobierane i testowane.
Ponad 10-letnie doświadczenie w sektorze zarządzania i marketingu, dogłębna wiedza oraz przeprowadzona analiza rynku bawialni w całym kraju, pozwoliła nam na przygotowanie franczyzy Sala Zabaw Fajne Miejsce. Wiemy, że to biznes, który będzie Ci przynosił dochody, jest to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi sektora dziecięcego w branży zabawowej. Myślisz: "Otworzyłbym/ otworzyłabym salę zabaw – ale jak?". To my powiemy Ci jak!
JEDNOSTKI WŁASNE
2 jednostki własne:
- ul. Wapienna 10, 45-347 Opole
- ul. Braci Mniejszych 2, Katowice
w trakcie (podpisane umowy najmu, rozpoczęcie adaptacji w 2025 r.): Częstochowa, Gliwice
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
W trakcie zaawansowanych rozmów; 4 lokalizacje
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
NA POCZĄTEK
Zorganizujemy Ci wszystko, co potrzebne do rozpoczęcia.
- Pełne wsparcie organizacyjne i całe wypracowane przez nas know how;
- Podręcznik operacyjny ze wszystkimi procedurami i scenariuszami postępowania;
- Szkolenia pracowników – zaczynając od wstępnych szkoleń jeszcze przed otwarciem, kończąc na szkoleniach z obsługi włoskiego ekspresu kolbowego i parzenia kawy na najwyższym poziomie;
- Spersonalizowaną wizualizację lokalu wraz ze strefami zabawowymi;
- Wdrożenie i wsparcie zarówno przed otwarciem, jak i po otwarciu sali zabaw;
- Nowoczesny marketing, który wypromuje twoją salę zabaw. To klient przyjdzie do Ciebie, zaufaj nam.
Wspieramy przez cały czas trwania umowy. Zapewniamy:
- Okresowe i cykliczne szkolenia pracowników – stawiamy na jakość i na to, co klient „widzi” i odczuwa;
- Pełne wsparcie dedykowanego opiekuna, jesteśmy po to, by Ci pomóc, ty to wsparcie otrzymasz kiedy tylko będziesz potrzebował;
- Audyty i kontrole, które pomogą w efektywnej i sprawnej sprzedaży;
- Profesjonalny marketing przez cały okres trwania umowy;
- Okresowy pakiet materiałów marketingowych;
- Działanie pod atrakcyjną marką Fajne Miejsce;
- Opłata procentowa pobierana jest dopiero od trzeciego miesiąca prowadzenia działalności. Kwotę inwestycji można częściowo sfinansować leasingiem;
- Gwarantowana wyłączność terytorialna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Od 200 do 600 tys. zł netto w zależności od lokalu;
- Opłata wstępna od 35 tys. zł do 60 tys. zł w zależności od wielkości lokalu;
- Dla pierwszych dwóch franczyzobiorców rabat 50 proc. na opłatę wstępną;
- Opłata bieżąca 6,5-8,5 proc. obrotu netto w zależności od wielkości lokalu;
- Opłata marketingowa 1,5 proc. obrotu netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Środki własne na sfinansowanie inwestycji lub zdolność kredytowa do sfinansowania środkami pozyskanymi;
- Podstawowa znajomość prowadzenia i rozliczania działalności gospodarczej;
- Umowa franczyzowa zawierana na okres pięciu lat;
- Powierzchnia lokalu minimum 100 mkw.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
K&S Inwestycje Sp. z o.o.
Ul. Wapienna 10, 46-347 Opole
664 570 616
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mirosław Skibiński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma K&S Inwestycje Sp. z o.o. (Ul. Wapienna 10, 46-347 Opole). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sala zabaw Fajne Miejsce oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fajnemiejsce.opole.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zaczynał jako uczeń, dziś prowadzi własną placówkę edukacyjną. Wiktor Drabczak pokazuje, jak doświadczenie z jednej strony biurka może zaprocentować po drugiej.
Franczyza Akademii Pamięci to model edukacyjny z kursami technik pamięciowych dla seniorów, dorosłych i młodzieży. Zajęcia odbywają się online lub w salach wynajmowanych na godziny. Inwestycja może zwrócić się już po semestrze.
– Popyt na korepetycje nie zwalnia, więc my przyspieszamy. Otwieramy nowe placówki w Polsce i wychodzimy za granicę – mówią Marta Lewandowska i Leszek Lewandowski, właściciele sieci Galileusz.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.