PapaGyros
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
PapaGyros Greek Street Food to firma oferująca autentyczne greckie jedzenie w formacie street food. Specjalizujemy się w serwowaniu klasycznych potraw kuchni greckiej, przygotowywanych zgodnie z tradycyjnymi recepturami i z najwyższej jakości składników. Naszym celem jest przybliżenie klientom smaku prawdziwej Grecji w szybki i przystępny sposób.
Pierwszy z naszych punktów PapaGyros Chwaszczyno działa już kilka lat w miejscowości Chwaszczyno. Jest to food truck, który cieszy się niemałą popularnością u mieszkańców wsi, Gdańska Osowy i okolic. Punkt zlokalizowany jest na ul. Oliwskiej 104 (naprzeciwko Rossmana) – nie uda się Wam przegapić! U sterów kuchni stoi rodowity Grek, którego wiedza na temat jego ukochanej kuchni pozwoliła na stworzenie doskonałego menu w typie street food, które zadowoli każde podniebienie. To pod jego czujnym okiem dokonywaliśmy wyboru dostawców mięs, warzyw, przypraw i pieczywa tak, aby oddawały klimat słonecznej Grecji!
Zainspirowani ogromnym entuzjazmem naszych klientów, z radością postanowiliśmy poszerzyć naszą działalność o kolejne punkty restauracyjne PapaGyros. Nasza przygoda w Gdańsku rozpoczęła się w czerwcu 2023 roku, kiedy otworzyliśmy pierwszy lokal przy Al. Jana Pawła II 23C. Korzystając z tych samych sprawdzonych dostawców i najwyższej jakości składników, stworzyliśmy menu, które idealnie odpowiada gustom mieszkańców Gdańska.
W lutym 2024 roku do naszej sieci dołączył kolejny lokal – PapaGyros OSOWA w Centrum Handlowym Osowa przy ul. Spacerowej 48. Następnie, w czerwcu, otworzyliśmy PapaGyros w Galerii Madison przy ul. Rajskiej 10, a w listopadzie powitaliśmy klientów w naszym food trucku w Wejherowie na Osiedlu Kaszubskim 47. Rok 2024 zakończyliśmy otwarciem PapaGyros Szadółki w Designer Outlet Gdańsk przy ul. Przywidzkiej 8.
Sukces franczyzobiorców, to również nasz sukces – dlatego za priorytet stawiamy sobie budowanie trwałych relacji, oferując stały kontakt i wsparcie ze strony dedykowanego opiekuna na każdym etapie rozwoju twojego własnego biznesu i dostarczanie Ci kompleksowych rozwiązań.
JEDNOSTKI WŁASNE
- Gdańsk Osowa, ul. Spacerowa 48 (Centrum handlowe Osowa)
- Gdańsk, ul. Rajska 10 (Galeria handlowa Madison)
- Gdańsk, ul. Przywidzka 8 (Designer Outlet Gdańsk)
- Gdańsk Zaspa, al. Jana Pawła II 23c
Foodtrucki:
- Wejherowo, Os. Kaszubskie 47
- Chwaszczyno, ul. Oliwska 104
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Województwa, w których chcielibyśmy działać :
- Pomorskie
- Zachodniopomorskie
- Kujawskopomorskie
- Warmińsko-mazurskie
- Podlaskie
- Lubuskie
- Wielkopolskie
- Łódzkie
- Mazowieckie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Szkolenia (określony zakres, forma i czas trwania szkoleń dla franczyzobiorcy i jego pracowników);
- Wsparcie marketingowe: działania promocyjne, dostęp do materiałów reklamowych, kampanii;
- Wsparcie operacyjne: pomoc w zarządzaniu lokalem, doradztwo w codziennych działaniach;
- Technologia i know-how: dostęp do systemów IT, procedur, narzędzi wspierających działalność (kas, dostaw zewnętrznych).
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Opłata wstępna: koszt przystąpienia do systemu franczyzowego od 10 tys. zł.
- Opłaty bieżące: miesięczne lub kwartalne opłaty licencyjne, marketingowe itp.
- Koszty inwestycyjne: koszty związane z otwarciem punktu (np. remont, wyposażenie lokalu, zakup towarów lub przyczepy gastronomicznej).
- Prognozowane koszty operacyjne: koszty stałe (opłaty związane z prowadzeniem działalności, np. czynsz za wynajem lokalu, wywóz nieczystości) i zmienne (koszt pracowników, media) podczas prowadzenia działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Czego oczekujemy od franczyzobiorców PapaGyros?
- Zaangażowania i otwartości na szkolenia;
- Gotowości do prowadzenia działalności gospodarczej;
- Przedsiębiorczości i kompetencji biznesowych;
- Zdolności menedżerskich;
- Gotowości do działania zgodnie ze standardami naszej sieci franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PREMIUM STYL sp. z o.o.
ul. Oliwska 41, 80-209 Chwaszczyno
604 309 467
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Patrycja Tkaczyk
tel. 791 235 671
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PREMIUM STYL sp. z o.o. (ul. Oliwska 41, 80-209 Chwaszczyno). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego PapaGyros oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie papagyros.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks poprawia rentowność dzięki franczyzie
/21.11.2025
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.