Sushi Poke Go

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza SUSHI POKE GO Z pasji. Z doświadczenia. Ze smakiem.
SUSHI POKE GO powstało z pasji, talentu i niesamowitego wyczucia smaku. Tworzymy dania dla osób poszukujących kulinarnych doznań, ceniących jakość i świeżość.
Pierwszy lokal otworzyliśmy w 2019 roku w Toruniu. Klienci szybko docenili naszą jakość, kreatywność i autorskie podejście. Współwłaścicielem marki jest profesjonalny Sushi Master z ponad 10- letnim doświadczeniem – dlatego nasze menu jest zrównoważone, atrakcyjne i pełne nowości.
Co miesiąc wprowadzamy świeże pozycje, które wyznaczają trendy w japońskiej kuchni w Polsce.
W menu:
• Zestawy sushi
• Sushi fusion
• Sushi burgery
• Rameny
• Poke bowl
• Dania w tempurze
Warunki współpracy:
• Lokalizacja: miasta od 30 tys. mieszkańców • Powierzchnia lokalu: od 75 m² (centrum miasta, osiedla, parki przemysłowe, biura) • Wkład inwestycyjny: ok. 150 000 zł • Licencja franczyzowa: jednorazowa opłata w wysokości 30 000 zł netto. • Opłata bieżąca: od 3,5 do 2% od obrotu netto im większy obrót, tym mniejszy procent • Składka marketingowa: 5 000 zł rocznie • Wymagany parking dla klientów
Dołącz do sieci SUSHI POKE GO i buduj z nami markę, która smakuje sukcesem.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
16
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dlaczego właśnie my?
Bo dajemy Ci:
- Opiekę doświadczonych ekspertów, którzy są z Tobą od pierwszego kroku, przez remont, a także podczas codziennego działania restauracji.
- Silną, rozpoznawalną markę, którą klienci kochają i której ufają już od pierwszego dnia otwarcia lokalu.
- Gotowy model biznesowy z realnymi, satysfakcjonującymi przychodami.
- Aktualizujemy menu zgodnie z trendami
- Współpracujesz ze sprawdzonymi dostawcami
- Przeszkolimy Twój zespół w ciągu trzech tygodni
- A Ty zyskujesz czas i energię na to, co najważniejsze, czyli rozwijanie własnego biznesu.
Marketing:
- Prowadzimy ogólnokrajowe kampanie reklamowe, które budują Twoją pozycję w regionie i ściągają klientów z ulicy i internetu.
- Otrzymujesz pakiet działań promocyjnych – graficznych, social mediowych, lokalnych, sezonowych.
- Nasz marketing to nie plakat w oknie – to strategia, emocja, precyzyjnie targetowana reklama i zespół, który wie, co działa.
Nie jesteś sam. Jesteś częścią rodziny.
Dołącz do nas – i zacznij zarabiać z głową, sercem i smakiem!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Licencja franczyzowa: jednorazowa opłata w wysokości 30 000 zł netto.
- Opłata bieżąca: od 3,5 do 2% od obrotu netto im większy obrót, tym mniejszy procent.
- Składka marketingowa: 5 000 zł rocznie
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jeśli tak jak my jesteś zafiksowany na punkcie sushi restauracyjnej jakości, zapraszamy do współpracy I czekamy od ciebie.
Wymagamy:
- Gotowości do prowadzenia własnej działalności gospodarczej
- Umiejętności kierowania zespołem
- Pozytywnego nastawienia do klienta
- Zaangażowania, optymizmu
Ze względu na szkolenia teoretyczne i praktyczne nie wymagamy więc wiedzy gastronomicznej. Franczyzobiorca dowie się wszystkiego od nas, aby w bezpieczny i sprawdzony sposób rozwinąć biznes.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastro Team Sp. z o.o.
ul. Bronisława Jamontta 2B/4, Toruń 87-100
509 362 722
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Krzysztof Dlawichowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gastro Team Sp. z o.o. (ul. Bronisława Jamontta 2B/4, Toruń 87-100). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushi Poke Go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushipokego.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.

Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.