Jem Dobry Superfood Bar

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JEM DOBRY® Superfood Bar to innowacyjny koncept gastronomiczny oparty na zdrowym i prostym odżywianiu, wysokiej jakości składnikach i elastycznym podejściu do formatu lokalu. Trzonem naszej oferty są superfoody – naturalne, pełnowartościowe produkty, które wykorzystujemy w daniach na każdą porę dnia w śniadaniach, lunchach, koktajlach, owsiankach, sałatkach, zupach i kolacjach.
Marka ma zaledwie 2 lata już zdobywa wśród klientów świadomość brandu premium, kojarząc się z jakością, nowoczesnością i odpowiedzialnym podejściem do jedzenia.
Elastyczna koncepcja – dopasowana do miejsca i potrzeb na uproszczonych zasadach.
W zależności od lokalizacji, punkt JEM DOBRY® może mieć różny charakter – od kameralnej kawiarni śniadaniowej po restaurację, punkt samoobsługowy (Neuroshop) czy lokal z rozszerzoną ofertą cateringową. W wybranych miejscach możliwe jest też wprowadzenie naturalnych win, które idealnie uzupełniają naszą ofertę.
Co wyróżnia JEM DOBRY®?
- Superfood jako podstawa oferty – naturalnie, funkcjonalnie i zdrowo
- Uproszczone zasady, minimum formalności.
- Autorskie receptury i wysokiej jakości półprodukty
- Własna palarnia kawy specialty – zapewniamy stałe dostawy świeżo palonej kawy najwyższej jakości z certyfikatem OTA Free
- Prażymy granolę opartą o superfood w iście boskich smakach
- Nowoczesne rozwiązania technologiczne
- Podejście zgodne z filozofią zero waste i zrównoważonego rozwoju
Szukamy przyszłych przedsiębiorców, którzy:
- Chcą być „na swoim” i robić dobre i zdrowe rzeczy.
- Nie chcą zbędnych formalności i są zdecydowani na sukces.
- Współdzielą naszą pasję do zdrowego i zbalansowanego stylu życia.
- Chcą stworzyć wyjątkowe, lokalne miejsce oparte na wartościach dla dobra naszej planety czyli dla dobra nas wszystkich.
- Są otwarci na innowacje, nowoczesny model biznesowy i wprowadzanie nowych produktów zgodnie z wytycznymi.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
1 w trakcie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie dla Franczyzobiorców
Jako nasz franczyzobiorca otrzymasz kompleksowe wsparcie na każdym etapie współpracy:
- Szkolenie i wdrożenie – pełne przygotowanie do prowadzenia lokalu, zarówno od strony operacyjnej, jak i zarządczej, po ludzku.
- Doradztwo w zakładaniu działalności gospodarczej – pomoc w formalnościach oraz doborze najkorzystniejszej formy prawnej.
- Wizualizacja i projekt lokalu – opracowanie koncepcji wizualnej zgodnej z identyfikacją marki.
- Przygotowanie wymaganej dokumentacji sanitarno-epidemiologicznej, w tym HACCP, GMP, GHP – zgodnie z aktualnymi wymogami sanepidu.
- Dostawa opakowań i etykiet na produkty w formie cateringu.
- Dostawa granoli oraz kawy z naszej własnej palarni – gwarancja najwyższej jakości produktów.
- Materiały reklamowe – ulotki, plakaty, wizytówki oraz profesjonalne materiały video: filmy reklamowe, promocyjne, rolki do social mediów.
- Możliwość korzystania z usług naszych spółek zależnych – profesjonalna agencja reklamowa, zespół remontowo-budowlany do adaptacji lokalu.
Dodatkowe Wsparcie Biznesowe
- Doradztwo podatkowe oraz księgowość – możliwość współpracy z naszym biurem rachunkowym online na preferencyjnych warunkach.
- Optymalizacja procesów operacyjnych – wsparcie w zakresie efektywnego zarządzania lokalem.
Nowoczesne Rozwiązania Technologiczne
- System zamówień online – rozbudowana platforma zintegrowana z własną aplikacją dla kierowców. Koniec z płaceniem dużych prowizji dla popularnych serwisów zajmujących się zamówieniami online i dostawami.
- System lojalnościowy – wdrożenie nowoczesnych narzędzi zwiększających zaangażowanie klientów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty Inwestycyjne:
A) Lokal typu Takeaway (35-45m²) Zakres inwestycji: 47 000 – 86 000 zł
B) Lokal ze stolikami (50–150 m²) Inwestycja od: 119 000 zł
+ ewentualne koszty remontu które pomożemy wykonać dzięki czemu ograniczysz wydatki i nie narazisz się „nie terminowość” fachowców.
Opcjonalnie: Bezobsługowy punkt sprzedażowy typu Express – Neuroshop
Idealne rozwiązanie pod placówki edukacyjne, biurowce, szpitale, dworce itp.
Koszt uruchomienia: 34 000 – 44 000 zł
Opłaty Licencyjne i Miesięczne
Opłata licencyjna jednorazowa: 39 000 zł brutto
- Opłata miesięczna:
- Pierwsze 6 miesięcy: 0%
- Od 7. miesiąca: 4% od obrotu brutto
- Opłata marketingowa:
- Pierwsze 6 miesięcy: 0%
- Od 7. miesiąca: 2% od obrotu brutto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Miasta powyżej 30 tys. Mieszkańców
Koncept skierowany do osób chcących pracować samemu dla siebie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Emanuel Jakszewski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma JEM DOBRY Sp. z o.o. (Strzelecka 39A/29). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Jem Dobry Superfood Bar oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie Jemdobry.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.
Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.