Eurofinance

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Eurofinance to ogólnopolska multiagencja ubezpieczeniowa, której klienci mogą skorzystać z oferty renomowanych towarzystw ubezpieczeniowych.
Nasza oferta obejmuje szeroki wybór polis, w tym ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, zdrowotne, turystyczne oraz na życie. Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców, dostosowując rozwiązania do ich potrzeb.
JEDNOSTKI WŁASNE
53
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasza multiagencja stale się rozwija i z powodzeniem działa na rynku – do tej pory uruchomiliśmy już 53 punkty własne. Wykorzystując nasze doświadczenie, aktualnie koncentrujemy się na rozbudowywaniu struktury franczyzowej, oferując naszym partnerom pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.
Działamy i dostosowujemy modele współpracy do indywidualnych możliwości i potrzeb Partnera. Dzięki elastycznemu podejściu i unikalnemu modelowi współpracy, nie oczekujemy od naszych partnerów natychmiastowego otwarcia lokalu ani udzielania wyłączności na początku wspólnej drogi.
Wsparcie na start:
- proste i przejrzyste warunki współpracy,
- wsparcie prawne przy założeniu działalności,
- zdobycie uprawnień agenta ubezpieczeniowego,
- biznesplan na start i rozwój biznesu w sprawdzonej sieci.
Wsparcie sprzedażowe:
- szkolenia indywidualne,
- opieka menadżera sprzedaży do godz. 22:00,
- bezpłatna porównywarka ubezpieczeń,
- dostęp do bazy wiedzy,
- indywidualne oferty produktowe (dedykowane).
Wsparcie marketingowe:
- poprowadzimy z Tobą sezonowe szkolenia dedykowane wybranym grupom klientów ubezpieczeniowych,
- zapewnimy oznakowanie lokalu na indywidualnych warunkach,
- pomożemy prowadzić social media,
- zapewnimy inne materiały takie jak: ulotki, krówki, długopisy, potykacze itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszty startowe już od 0 zł – zależnie od formy współpracy, wydatki mogą obejmować wyposażenie oraz oznakowanie
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Franczyzobiorca Eurofinance powinien spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie średnie,
- zaangażowanie, otwartość na klientów i chęć rozwoju.
Doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń jest mile widziane, ale nie jest konieczne – kluczowe są motywacja i przedsiębiorcze podejście.
Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Nie wymagamy wcześniejszej pracy w branży ubezpieczeniowej, ale oczekujemy inicjatywy i gotowości do prowadzenia własnego biznesu.
Przy wyborze lokalizacji placówki zwracamy uwagę na jej położenie, metraż, dostępność parkingu, widoczność oraz możliwość odpowiedniego oznakowania.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Eurofinance Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 212A ;02-486 Warszawa
724 911 148
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Król
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Eurofinance Sp. z o.o. (Aleje Jerozolimskie 212A ;02-486 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Eurofinance oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie eurofinance.info.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Przepis na sukces w tej branży to przede wszystkim dobre partnerstwo – mówi Julianna Surma, dyrektor regionu północnego placówek partnerskich Alior Banku.
W świecie finansów zaufanie to waluta o największej wartości. Klienci powierzają bankowi nie tylko swoje pieniądze, ale też bezpieczeństwo przyszłości .
W sześciu miastach Polski członkowie zarządu Alior Banku rozmawiali o strategii z partnerami i pracownikami banku.
Patryk Lemański zwyciężył w konkursie Top Franczyzobiorca w kategorii „Młody zdolny”. Jego kariera w Alior Banku rzeczywiście rozwija się błyskawicznie.
Nie musisz być bankowcem, by otworzyć placówkę PKO Banku Polskiego. Ale bez relacji z klientem i konsekwencji trudno ją dobrze prowadzić. Zobacz historię Pauliny Maciejewskiej, która od 7 lat działa w Łęczycy.

– Budujemy biznes oparty o kilka grup produktowych, z których każda generuje przychód dla franczyzobiorcy – mówi Daniel Gehrke z Alior Banku.
Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Powódź zniszczyła jego placówkę, ale nie biznes. Mariusz Hajdasz, partner PKO Banku Polskiego, opowiada, jak wygląda franczyza bankowa, gdy przychodzą prawdziwe kryzysy.
Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.