Emotka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sprawdzony model biznesowy Emotki oparty jest na organizacji i prowadzeniu zajęć rozwojowych dla dzieci i młodzieży, koncentrujących się na emocjach oraz kompetencjach społecznych.
Nasze programy wspierają zdrowie psychiczne i pomagają młodym ludziom wyrosnąć na pewnych siebie dorosłych, którzy mają odwagę żyć w zgodzie ze sobą.
Oferujemy zajęcia dla dzieci w wieku 3-15 lat, prowadzone w kameralnych grupach (6-12 osób) przez certyfikowanych trenerów. Programy są dostosowane do wieku, etapu rozwoju oraz indywidualnych potrzeb uczestników.
JEDNOSTKI WŁASNE
1 – Marki
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki franczyzowe – 2
Jednostki partnerskie – 6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Kompleksowe know-how – otrzymujesz sprawdzoną wiedzę dotyczącą prowadzenia i rozwijania biznesu. Przeprowadzimy Cię przez prowadzenie ośrodka krok po kroku.
Pełne przeszkolenie – przygotujemy Cię w zakresie biznesu, marketingu, sprzedaży, szkolenia trenerskiego i obsługi systemu CRM. Oprócz szkoleń mamy też comiesięczne superwizje i szkolenia merytoryczne.
Dostęp do bazy wiedzy – gotowe wzory dokumentów i maili oraz przewodnik franczyzowy ułatwią Ci start i codzienną pracę.
Gotowe scenariusze zajęć – kompletne materiały do prowadzenia zajęć oraz dodatkowe pakiety narzędzi, w tym scenariusze półkolonii. Na start otrzymujesz scenariusze i karty pracy do pięciu całorocznych programów po 30 spotkań każdy. W kolejnych latach możesz rozszerzyć licencję o kolejne siedem programów. Cały czas tworzymy nowe scenariusze i aktualizujemy stare.
Wspólny marketing – korzystasz z działań promocyjnych całej sieci, zwiększając swoją widoczność. Wspólne kampanie i wydarzenia np. dni otwarte. Dostaniesz podpowiedzi jak, z kim i kiedy rozmawiać, by dotrzeć do jak największej liczby klientów. Otrzymasz także szablony do tworzenia postów na social media oraz wytyczne do stworzenia lokalnej wizytówki w Google.
Wsparcie zespołu Emotki – na każdym etapie możesz skorzystać ze wsparcia indywidualnego opiekuna.
Dostęp do systemu CRM – łatwe zarządzanie zapisami i klientami w jednym miejscu. Przeprowadzi Cię krok po kroku przez procesy sprzedażowe i podpowie jakie kroki powinieneś wykonać, by zwiększyć szanse na sprzedaż.
Podstrona na wspólnej stronie WWW połączonej z CRM – Twoja oferta będzie widoczna na stronie sieci, a uczestnicy będą mogli zapisywać się online.
Elastyczna umowa – pięcioletnia współpraca z możliwością przedłużenia bez dodatkowych kosztów, a także z możliwością rozwiązania umowy w trakcie.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jednorazowa opłata wstępna – 17220 zł brutto.
opłata wstepna obejmuje:
- wyłączność terytorialną;
- szkolenie biznesowe dla właściciela;
- dostęp do bazy wiedzy (scenariusze, karty pracy, przewodnik franczyzy, oferty sprzedażowe, umowy, standardy ochrony małoletnich);
- konfigurację CRM + szkolenie;
- dostęp do pakietu marketingowego (projekty graficzne: rollup, plakaty, ulotki, banery);
- podstronę WWW;
- profil na FB;
- sześciodniowe szkolenie trenerskie dla właściciela;
- narzędzia i materiały trenerskie dla właściciela;
- koszulki firmowe.
Raz w roku wnosisz opłatę roczną za każdego kursanta – 184,50 zł. Jest to oplata licencyjna za dostęp do materiałów dydaktycznych.
Opłata miesięczna: 10 proc. wysokości przychodów, nie mniej niż 861 zł w pierwszym roku działalności i nie mniej niż 1230 zł w kolejnych latach.
Opłata miesięczna obejmuje:
- wsparcie merytoryczne (superwizje/szkolenia dla trenerów);
- wsparcie biznesowe (konsultacje biznesowe, strategiczne);
- wsparcie posprzedażowe (np. mailing centralny do klientów);
- wspólny marketing;
- CRM;
- ośrodkowa skrzynka mailowa;
- platforma szkoleniowa;
- nowe i aktualizowane scenariusze;
- organizacja rocznego spotkania właścicieli i trenerów,
Nie musisz inwestować w lokal, bo zajęcia prowadzimy w wynajętych salach w szkołach/przedszkolach. Inwestycja na start to tylko opłata wstępna.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy osób, które:
Lubią pracę z dziećmi – bez tego się nie uda. Całą misję Emotki opieramy na rozwoju i nadrzędnym dobru dziecka. Jeśli kochasz dzieci tak jak my, to praca dla Ciebie!
Chcą się rozwijać – szukamy osób pełnych zapału, chętnych wspólnie tworzyć jedną z najbardziej innowacyjnych sieci edukacyjnych w Polsce.
Dysponują czasem – praca w systemie Emotki może być dla Ciebie zajęciem dodatkowym, jednak docelowo może to być twoje główne i jedyne zajęcie.
Cechuje je elastyczność – Emotka to nie tylko prowadzenie zajęć, ale także utrzymywanie kontaktów z dyrektorami placówek i rodzicami dzieci.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Emotka Sp z o. o.
ul. Skrzetuskiego 61, Marki
784 756 807
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Konstantynowicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Emotka Sp z o. o. (ul. Skrzetuskiego 61, Marki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Emotka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyza.emotka.edu.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.

Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.