Sushiroll Bistro – restauracje sushi

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
9 lat temu założyłem pierwszy lokal sushi w Warszawie. Od początku przykładałem ogromną uwagę do jakości składników. Jakość oraz świeżość składników była dla mnie na pierwszym miejscu. Nasza marka łączy elegancką kuchnię japońską z nieobowiązującym luzem, w stylowych lokalach, jak i w dostawie.
Nasza marka jest znana na rynku warszawskim. Posiadamy ogromną bazę gości, cieszy nas duży ruch na miejscu jak i w dostawie. Nasze sushi jest tworzone przez wykwalifikowanych masterów z certyfikatami prawdziwej kuchni japońskiej. W naszym menu znajdziesz nie tylko sushi, ale japońskie przystawki oraz dania kuchni dalekiego wschodu. W Warszawie posiadamy dwa lokale cieszące się dużą liczbą stałych gości od wielu lat. Z dużym powodzeniem otworzyliśmy trzy lokale w Łodzi, które od pierwszych dni są rentowne. Dajemy gwarancję szybkiego zwrotu inwestycji.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc w doborze lokalu, oraz koordynacji inwestycji na każdym etapie budowy lokalu;
- Pełne szkolenie z zarządzania placówką gastronomiczną;
- Wsparcie przy projektowaniu lokalu w zakresie technologii i wystroju;
- Pełne wsparcie marketingowe;
- Ubrania dla całej obsługi lokalu;
- Oryginalne japońskie produkty;
- Pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu, szkolenie pracowników w lokalu franczyzowym.
- Pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z kuchnią japońską – sushi:
- Fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu;
- Bieżące wsparcie, siedem dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacowana kwota inwestycji jest zależna od wybranego modelu biznesowego;
- Kwota minimalna pozwalająca na otwarcie lokalu stacjonarnego to 200 tys. zł netto (kwota może ulec zmniejszeniu, tylko w modelu lokalu na wynos);
- Wstępna opłata franczyzowa wynosi 20 tys. zł netto (wliczona w kwotę na otwarcie lokalu);
- Bieżąca opłata franczyzowa jest stała i wynosi 2,5 tys. zł. Nie pobieramy dodatkowych opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Na rozpoczęcie współpracy wymagany jest kapitał potrzebny do otwarcia lokalu. Niezbędne jest posiadanie lokalu, w którym można prowadzić gastronomię. Lokal przy modelu stacjonarnym musi mieć minimum 50 mkw., w modelu na wynos co najmniej 30 mkw. Pomożemy znaleźć odpowiedni lokal, a także zaadaptować na potrzeby gastronomiczne. Wykonujemy projekt technologiczny.
Od naszych franczyzobiorców oczekujemy przede wszystkim zaangażowania, dobrej organizacji pracy. Mile widziane jest też doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Kowalska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sushiroll Bistro (ul. Radiowa 14, 01-495 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Sushiroll Bistro – restauracje sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie sushi-roll.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.