Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI to sieć kawiarnio-piekarni, która rośnie jak na drożdżach! W 2020 posiadała 30 lokali – dziś 108 (wzrost o blisko 400 proc.). Sieć sprzedaje swoje produkty w punktach stacjonarnych, w sklepie internetowym i na platformach delivery. Prowadzi niestandardowe kampanie marketingowe i wdraża przełomowe rozwiązania technologiczne.
Marka ma kilka przewag konkurencyjnych. Po pierwsze, szeroką ofertę (pieczywo – chleby, bułki, bagietki; kanapki; wrapy; focaccia; pizza; przekąski słodkie i słone; dania gotowe i produkty komplementarne do wypieków; kawa i napoje). Po drugie, elastyczny model biznesowy (możliwość tworzenia lokali w różnych lokalizacjach – centra biznesowe, dworce, galerie handlowe, osiedla mieszkaniowe, ulice miast). Po trzecie, sprawdzony model franczyzowy. Po czwarte, rozpoznawalny i lubiany brand. Po piąte, nowoczesny design. Sprzedaż wspierana jest przez nowe technologie (oparte na big data) i kanały (sprzedaż on-line i z wykorzystaniem sklepu robotycznego). Ważną część przychodów generuje usługa cateringowa (w box’ach z wypiekami) – skierowana przede wszystkim do segmentu B2B.
Sieć składa się dziś z 11 lokali franczyzowych, 87 ajencyjnych, 10 własnych (w tym sklep robotyczny).
JEDNOSTKI WŁASNE
97 (10 własnych i 87 w systemie ajencyjnym)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Dostęp do atrakcyjnego systemu franczyzowego z szeroką gamą produktów i usług;
- Atrakcyjna, rozpoznawalna, wspierana marka;
- Aranżacja (projekt lokalu);
- Sprzęty ruchome: piec, lady (chłodnicze, grzewcze, neutralne), ekspres, młynek, krajalnice;
- Pakiet szkoleń i strategia marketingowa.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 300-500 tys. zł netto w zależności od lokalu
- Opłata licencyjna – 10 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Przygotowanie lokalu (dostosowanie go do wymogów sieci);
- Sfinansowanie części wyposażenia (fit out, sprzęty stałe: meble, mroźnia, itd.);
- Inwestycja na poziomie 300-500 tys. zł (w zależności od specyfiki lokalu – wpływa na to wiele czynników, np. stan nieruchomości).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ENATA BREAD Sp. z o.o.
Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Niciński
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ENATA BREAD Sp. z o.o. (Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie goraco-polecam.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Słodki segment gastronomii ma do wyboru szeroką ofertę: lody, pączki, kawę, bubble tea. Do wyboru, do koloru.
Jaki biznes otworzyć w dużym albo średnim mieście? Franczyza daje odpowiedź i na takie pytanie.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.