ZapieCKanki
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marka „ZapieCKanki” specjalizuje się w sprzedaży zapiekanek, w swojej ofercie posiadamy również frytki z pieca oraz grzanki, którymi zachwycają się najmłodsi. ZapieCKanki to zapiekanki przygotowywane na miejscu. Bagietki oraz farsz to nasza autorska receptura, dzięki czemu w żadnym innym miejscu klient nie dostanie naszego produktu. Na rynku gastronomicznym jesteśmy od ponad 10 lat, przez ten czas nasz produkt ewoluował i doprowadziliśmy go do doskonałości, dlatego dziś możemy się nim podzielić, a nasi franczyzobiorcy mają gwarancje sukcesu, pracując zgodnie ze standardami sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 w Kielcach
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca dostaje od nas pełne wsparcie, począwszy od pomocy w wyborze lokalizacji, poprzez czynny udział w projektowaniu lokalu, oraz jego wykończeniu, uruchomieniu, wyszkoleniu personelu. Wsparcie techniczne przez 24h. W razie awarii dysponujemy zastępczym sprzętem, który dostarczamy do placówki franczyzowej w ciągu 24h od zgłoszenia awarii.
- Wsparcie marketingowe
- Dystrybucja półproduktów takich jak farsz oraz bagietki na terenie całego kraju.
- Pomagamy w zakupie wszystkich urządzeń niezbędnych do uruchomienia lokalu.
- Opracowanie projektu technologicznego, wizualizacja 3D
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji zależy od stanu zastanego lokalu, oraz jego powierzchni.
- Lokale w galerii: 20-30 tys. zł
- Lokale stacjonarne: 30-80 tys. zł, w zależności od wielkości i zakresu prac
- Opłata licencyjna: 30 tys. zł netto. Na wysokość opłaty licencyjnej składa się, projekt, wykonanie zakresu prac określonych w umowie, neon reklamowy, semafor reklamowy, system sprzedażowy, tygodniowe szkolenie personelu, wsparcie techniczne i merytoryczne 24h.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiedniego dla gastronomii lokalu o odpowiedniej powierzchni
- Posiadanie niezbędnych własnych środków finansowych
- Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ZapieCKanki Paweł Marynowski
Stanisława Staszica 10, 25-008 Kielce
695 007 007
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Marynowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ZapieCKanki Paweł Marynowski (Stanisława Staszica 10, 25-008 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ZapieCKanki oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zapieckanki.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zapiekanki na licencji franczyzowej
/09.12.2024
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!
Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
/29.10.2025
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Franczyza restauracyjna z autorskim menu
/11.08.2025
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.