ZapieCKanki

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marka „ZapieCKanki” specjalizuje się w sprzedaży zapiekanek, w swojej ofercie posiadamy również frytki z pieca oraz grzanki, którymi zachwycają się najmłodsi. ZapieCKanki to zapiekanki przygotowywane na miejscu. Bagietki oraz farsz to nasza autorska receptura, dzięki czemu w żadnym innym miejscu klient nie dostanie naszego produktu. Na rynku gastronomicznym jesteśmy od ponad 10 lat, przez ten czas nasz produkt ewoluował i doprowadziliśmy go do doskonałości, dlatego dziś możemy się nim podzielić, a nasi franczyzobiorcy mają gwarancje sukcesu, pracując zgodnie ze standardami sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 w Kielcach
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzobiorca dostaje od nas pełne wsparcie, począwszy od pomocy w wyborze lokalizacji, poprzez czynny udział w projektowaniu lokalu, oraz jego wykończeniu, uruchomieniu, wyszkoleniu personelu. Wsparcie techniczne przez 24h. W razie awarii dysponujemy zastępczym sprzętem, który dostarczamy do placówki franczyzowej w ciągu 24h od zgłoszenia awarii.
- Wsparcie marketingowe
- Dystrybucja półproduktów takich jak farsz oraz bagietki na terenie całego kraju.
- Pomagamy w zakupie wszystkich urządzeń niezbędnych do uruchomienia lokalu.
- Opracowanie projektu technologicznego, wizualizacja 3D
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji zależy od stanu zastanego lokalu, oraz jego powierzchni.
- Lokale w galerii: 20-30 tys. zł
- Lokale stacjonarne: 30-80 tys. zł, w zależności od wielkości i zakresu prac
- Opłata licencyjna: 30 tys. zł netto. Na wysokość opłaty licencyjnej składa się, projekt, wykonanie zakresu prac określonych w umowie, neon reklamowy, semafor reklamowy, system sprzedażowy, tygodniowe szkolenie personelu, wsparcie techniczne i merytoryczne 24h.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Posiadanie odpowiedniego dla gastronomii lokalu o odpowiedniej powierzchni
- Posiadanie niezbędnych własnych środków finansowych
- Pozytywne nastawienie i motywacja do pracy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
ZapieCKanki Paweł Marynowski
Stanisława Staszica 10, 25-008 Kielce
695 007 007
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Marynowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma ZapieCKanki Paweł Marynowski (Stanisława Staszica 10, 25-008 Kielce). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ZapieCKanki oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zapieckanki.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Październikowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży. Znajdziesz w nim gratisowy bilet wstępu na Targi Franczyza!

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.