Tibesti 2Go

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Tibesti 2Go – Twoja Droga do Smakowitego Biznesu!
Dzieki wieloletniemu doświadczeniu w branży gastronomicznej, stworzyliśmy model, który działa zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Nasza franczyza daje szanse każdemu - bez względu na miejsce zamieszkania, wcześniejsze doświadczenie czy skalę inwestycji.
Nasza sieć franczyzowa nie stawia ograniczeń co do wielkości miejscowości . Wręcz przeciwnie - mamy sprawdzone i dochodowe lokalizacje w miastach i miasteczkach już od 3000 mieszkańców.
Oferujemy dwa różne modele działalności, dostosowane do indywidualnych możliwości przyszłych partnerów. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób nawiązać współpracę z osobami, które chcą otworzyć pizzerię z salą konsumpcyjną, gdzie goście mogą skosztować pysznych pizz w przyjemnej atmosferze restauracji lub pizzerię na wynos, gdzie klienci mogą zamawiać nasze dania na wynos.
Czas na twój własny smakowity sukces! Kontaktuj się już dziś i rozpocznij swoją przygodę z franczyzą Tibesti 2Go!
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
- Dąbrowskiego 1a, 47-100 Strzelce Opolskie
- Księdza Gładysza 13, 46-380 Dobrodzień
- Leśna 6a, 47-110 Kolonowskie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzony model biznesowy: Doświadczenie i sukces naszej sieci to pewność udanej przyszłości. Wieloletnia działalność w branży gastronomicznej to gwarancja , że dołączysz do stabilnego, dobrze przemyślanego systemu, który daje realne szanse na rozwój i dochodowość - także w mniejszych miejscowościach.
- Szkolenia: Dostęp do kompleksowych szkoleń, które pomogą Ci prowadzić biznes na najwyższym poziomie. Począwszy od rozpoczęcia działalności poprzez bieżące, ukierunkowane na doskonalenie umiejętności sprzedażowych.
- Rozbudowany marketing: Korzystaj z naszych strategii marketingowych, aby przyciągać klientów do twojej pizzerii. Prowadzimy zintegrowane kampanie marketingowe wspierające lokalne działania promocyjne.
- Ciągłe innowacje menu: Oferuj zawsze coś nowego, przyciągając smakoszy i ciekawych klientów. Zapewniamy aktualność oferty, gotowe receptury i instrukcje wdrożenia nowych pozycji. Zapewniamy materiały marketingowe i graficzne wspierające sprzedaż nowości.
- Pomoc operacyjna: Otrzymasz doradztwo w doborze lokalizacji, dostosowaniu lokalu oraz zaplecze organizacyjne w postaci podręcznika operacyjnego.
- Opieka franczyzodawcy: Na każdym etapie możesz liczyć na partnerstwo ze strony franczyzodawcy i otwartość franczyzobiorców, którzy chętnie wspierają się nawzajem i dzielą dobrymi praktykami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu:
- Tibesti 2Go! – od 50 tys. zł netto (wersja bez lokalu konsumpcyjnego)
- Tibesti 2.0 – od 100 tys. zł netto (wersja z lokalem konsumpcyjnym)
lub dostosuj własny lokal i zminimalizuj koszty otwarcia do minimum!
Nie pobieramy opłat od obrotu!
Globalnie zarządzamy siecią, dlatego wprowadziliśmy jedynie stałą opłatę miesięczną franczyzową 1250 zł i marketingową 1250 zł, które przeznaczamy na wsparcie działalności lokalu franczyzobiorcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia lokalu w zależności od wybranego modelu:
- 50 mkw. – lokal bez sali konsumpcyjnej;
- 75-100 mkw. – lokal z salą konsumpcyjną;
Zaangażowanie w prowadzenie biznesu:
- Oczekujemy osobistego zaangażowania w codzienne funkcjonowanie pizzerii - to klucz do sukcesu i szybszego rozwoju.
Akceptacja lokalizacji przez centralę:
- Każda lokalizacja musi zostać zatwierdzona pod kątem potencjału biznesowego i spójności z koncepcją marki.
Gotowość do odbycia szkolenia wstępnego:
Zapewniamy kompleksowe wdrożenie - oczekujemy chęci nauki i aktywnego udziału w szkoleniach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MDT Martina Thomanowski - Szczygioł
ul. Lubliniecka 5, 46-380 Dobrodzień
791 855 999
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Falińska
manager ds. rozwoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MDT Martina Thomanowski - Szczygioł (ul. Lubliniecka 5, 46-380 Dobrodzień). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tibesti 2Go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tibesti2go.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.

Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.

– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.