Kashka

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Kashka to sieć restauracji ze zdrową żywnością. Założona została w Ukrainie w 2019 roku. Kashka wyróżnia się innowacyjnym podejściem do gotowania, wykorzystując pełnoziarniste płatki zbożowe i wysokiej jakości składniki, aby zapewnić klientom zdrowe i smaczne doznania kulinarne.
Franczyza Kashka oferuje unikalny biznesplan obejmujący pełne wsparcie marki. Franczyzobiorcy otrzymują pomoc już na etapie wyboru lokalizacji, i mają ją zapewnioną również podczas bieżącego zarządzania swoim lokalem. Wszystkie lokale Kashka działają zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju środowiska, co oznacza, że stosują m.in. ekologiczne opakowania i jednorazowe przybory.
Kashka to coś więcej niż tylko restauracja, to filozofia zdrowego trybu życia, która znajduje odzwierciedlenie w każdym daniu. Klienci nie przychodzą tu tylko po to, żeby coś zjeść, lecz także by cieszyć się zbilansowanymi, pysznymi posiłkami, które pomagają im prowadzić zdrowy tryb życia.
Franczyza Kashka to świetna okazja, aby stać się częścią tej filozofii, oferując zdrową żywność lokalnej społeczności.
Kashka umożliwia otwarcie własnego biznesu przy minimalnym ryzyku, w oparciu o sprawdzone procesy i strategie, które pomagają osiągnąć sukces. Franczyzobiorca otrzymuje także dostęp do sprawdzonych metod gotowania i zarządzania restauracją, a także pomoc w zakresie marketingu i reklamy.
W końcu franczyza Kashka to coś więcej niż tylko biznes, to misja promowania zdrowego stylu życia poprzez odżywianie. Dołącz do niej i Ty!
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Know-how
- Kontrola przestrzegania standardów jakości
- Kontrola rozwoju punktu sprzedaży
- Szkolenia i treningi personelu
- Zmienna, sezonowa karta dań
- Materiały reklamowe
- Wsparcie działalności
- Audyty systemowe
- Wsparcie marketingowe
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
20 tys. zł + 5 proc. royality
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwartość i chęć do działania :) Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii, wszystkiego nauczymy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Oleg Dyadko
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kashka (Grzybowska 61, Platenum Towers). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kashka oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kashka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.