Chorten
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Grupa Chorten prowadzi model partnerskiej współpracy optymalny dla właścicieli sklepów ogólnospożywczych, mięsnych i alkoholowych, którzy chcą pozostawać niezależni, a otrzymywać wsparcie handlowo-doradcze dla podniesienia rentowności.
W umowie Grupy Chorten nie ma zapisów o zakazie konkurencji, okresie karencji, kar umownych. Partnerzy mają miesięczny okres wypowiedzenia.
Współpraca opiera się na wsparciu detalistów poprzez wynegocjowane dla całej grupy sklepów atrakcyjnych warunków handlowych u producentów i dystrybutorów. Grupa Chorten pozyskuje wysokie środki przekazywane właścicielom sklepów. Sklepy partnerskie łączą wspólne akcje promocyjne i działalność pod znaną marką.
JEDNOSTKI WŁASNE
Grupa Chorten nie prowadzi sklepów własnych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 2500 sklepów partnerskich w całej Polsce.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Przystępując do Grupy Chorten placówki partnerskie otrzymują:
- Bezkonkurencyjne bonusy retrospektywne
- Preferencyjne warunki zakupu towaru niedostępne dla innych sklepów
- Dostęp do wynegocjowanych dla całej grupy atrakcyjnych warunków handlowych u producentów i dystrybutorów – blisko 800 umów ogólnopolskich i regionalnych
- Wspólne akcje promocyjne – gazetowe, plakatowe, billboardowe, okazjonalne
- Dostęp do innowacyjnej platformy i aplikacji mobilnej, przez którą można składać zamówienia produktowe, sprawdzać rozliczenia, brać udział w targach, zamawiać materiały reklamowe, sprawdzać umowy handlowe
- Samodzielność w wyborze dostawców i określaniu polityki cenowej swojego sklepu
- Profesjonalną opiekę koordynatora sklepu
- Wsparcie marketingowe
- Nowy wygląd zewnętrzy sklepu – inwestycja w obrandowanie po stronie Grupy Chorten
- Pomoc w remodelingu i nowym ustawieniu kategorii produktowych w celu lepszej rentowności
- Szkolenia m.in. z zakresu zarządzania cenami, merchandisingu
- Regularnie wdrażane innowacje wspierające sprzedaż
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie ma potrzeby inwestycji, brak opłat licencyjnych, funkcjonują jedynie opłaty administracyjne zróżnicowane regionalnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Działający sklep ogólnospożywczy lub alkoholowy w dobrej lokalizacji lub chęć jego otwarcia;
- Chęć utrzymywania wspólnych akcji promocyjnych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Katarzyna Frankowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Grupa Chorten (ul. Usługowa 2, 16-070 Łyski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chorten oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chorten.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Konkurencja mobilizuje grupę Chorten
/21.07.2025
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
Początek kolejnego roku to często okazja do podsumowania poprzedniego. Co słychać u franczyzodawców? Przegląd tygodnia 11-18 stycznia.
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
Żabka otworzyła 12 000. sklep
/27.10.2025
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Franczyza to przyszłość handlu
/03.09.2025
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.
W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.