Cafe Słodziak

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Cafe Słodziak to nie tylko kawiarnia, ale miejsce gdzie może spotkać się cała rodzina i każdy znajdzie coś dla siebie. Nasze menu jest dostosowane do każdej grupy wiekowej. Zaczynając od najmłodszych, którym z pewnością zasmakują lody kuleczkowe MiniMelts. Bubble tea przyrządzane na bazie świeżo parzonej herbaty dla nieco starszych, a dla dorosłych serwujemy kawę Costy, którą każdy miłośnik kawy zna doskonale. Całość uzupełniamy deserami lodowymi na bazie lodów rzemieślniczych i włoskich. Codziennie zapraszamy również na świeżo wypiekane ciasteczka i ciasta.
Cafe Słodziak powstał dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w gastronomii oraz odpowiedzi na potrzeby klientów, dzięki czemu świetnie sprawdza się w modelu franczyzowym. Tym bardziej, że menu jest dostosowane do prowadzenia tego biznesu zarówno w formie lokalu stacjonarnego, wyspy w galerii handlowej czy dobrze znanych i lubianych przez klientów food truckach.
System partnerski skierowany jest do lodziarni sezonowych, które mogą dzięki współpracy z nami przekształcić się w całoroczne punkty serwujące kawę COSTA.
Podsumowując: zapraszamy do współpracy, dzięki której będziesz prowadzić swój własny całoroczny biznes przynoszący dochód od pierwszego miesiąca.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
7
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- gotowy projekt i wyposażenie
- szkolenia i materiały edukacyjne, nie tylko dla partnera, ale również dla pracowników
- pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji
- wsparcie na każdym etapie współpracy
- prowadzenie działań marketingowych
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalny wkład własny 19 tys. zł netto;
- Miesięczne opłaty zaczynające się od kwoty 500 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba przedsiębiorcza;
- brak doświadczenia w gastronomii nie jest przeszkodą;
- nauczymy i będziemy wspierać;
- wkład własny na start;
- umiejętność pracy zespołowej;
- nastawienie na sukces zawodowy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Woźniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Tel-Kam Kamil Woźniak (ul. Księżycowa 8, 05-200 Zagościniec). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cafe Słodziak oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie na stronie internetowej firmy.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Poznaj kilkadziesiąt sprawdzonych pomysłów na biznes na Targach Franczyza 13-14 marca na PGE Narodowym! Śledź relację na żywo i znajdź inspirację dla siebie!
Zbudowanie biznesu od podstaw to duże wyzwanie, dlatego warto rozważyć sprawdzony model – franczyzę. Już 13-14 marca 2025 na PGE Narodowym w Warszawie odbędą się Targi Franczyza, podczas których poznasz gotowe pomysły na dochodowy biznes.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 13-14 marca na Targi Franczyza na PGE Narodowym i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.