Generali

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Generali jest jedną z największych zintegrowanych grup ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami na świecie. Założona w 1831 roku, jest obecna w ponad 50 krajach na całym świecie. Jej łączna składka przypisana wyniosła w 2024 roku 95,2 mld euro, a wartość aktywów pod zarządzaniem 863 mld euro. Zatrudniając około 87 000 pracowników, obsługujących 71 milionów klientów, Grupa zajmuje wiodącą pozycję w Europie i zwiększa swoją obecność w Azji i Ameryce Łacińskiej.

U podstaw strategii Generali leży zobowiązanie wobec klientów by być dla nich partnerem na całe życie i jest ono realizowane poprzez innowacyjne oraz spersonalizowane rozwiązania, najlepszą w swojej klasie obsługę klienta oraz cyfrowe możliwości dystrybucji na całym świecie. Grupa w pełni włącza zrównoważony rozwój do wszystkich swoich decyzji strategicznych, mając na celu tworzenie wartości dla wszystkich interesariuszy przy jednoczesnym budowaniu bardziej sprawiedliwego i odpornego społeczeństwa.

 

MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY

Z Generali możesz współpracować na dwa sposoby:

Leo start:

Będąc w LEO Start możesz liczyć na:

  • Rozwój biznesu - Ustalamy 2-letni biznesplan, który pomoże Ci rozwijać Twoją działalność krok po kroku.
  • Maksymalizację prowizji – Szybciej osiągniesz lepsze wyniki finansowe i zmaksymalizujesz swoje zyski, dzięki możliwości uzyskania najwyższego segmentu prowizyjnego.
  • Większy zysk – Nasza oferta zapewnia wyższą prowizję niż standardowa umowa agencyjna już od pierwszego dnia współpracy!
  • Zniżki dla klientów - Lepsze warunki sprawiają, że możesz budować z nimi silniejsze relacje.
  • Bonus za rentowność - Budując stabilny biznes, zyskasz premię roczną.
  • Wsparcie - Będziesz miał dostęp do eksperckiej wiedzy i najlepszych praktyk w branży poprzez stały kontakt z Menedżerem Sprzedaży.
  • Program rozwojowy - Oferujemy stały rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i dostępowi do ekspertów.

Placówka Partnerska 

Jako Placówka Partnerska w wariancie Partner zyskujesz:

  • Rozpoznawalność na rynku lokalnym – Dzięki profesjonalnemu oznakowaniu Generali Twoje biuro będzie bardziej widoczne i przyciągnie więcej klientów.
  • Bieżące wsparcie – Będziesz mieć dostęp do eksperckiej wiedzy dzięki wsparciu Menedżera Sprzedaży i Menedżera Placówek Partnerskich.
  • Wzrost sprzedaży – Wspólne 5-letnie plany rozwojowe pozwolą Ci osiągnąć wyższe wyniki sprzedaży.
  • Wyższą prowizję niż standardowa umowa agencyjna – Będziesz mógł zarobić więcej.
  • Oszczędność i promocję – Dodatkowe wsparcie w postaci budżetu marketingowego pozwoli Ci dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów.
  • Dodatkowe zniżki dla klientów – Twoi klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych zniżek, co zwiększy atrakcyjność oferty.
  • Udział w programie LEO Partner – Możliwość udziału w konkursach i szkoleniach, a także korzystania z atrakcyjnych zniżek w programie rabatowym i otrzymywania leadow sprzedażowych prosto z Call Center Generali. 

Dodatkowo w wariancie Ekspert: 

  • Wyposażenie biura – Wyposażymy Twoje biuro zgodnie z nowoczesną wizualizacją.
  • Otrzymasz jeszcze wyższą prowizję i budżet marketingowy niż w wariancie Partner. 

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

470

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Z nami możesz liczyć na:

  • oznakowanie zewnętrzne placówki: kasetony, semafory, oklejenie witryn i okien;
  • wyposażenie placówki: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i inne;
  • szkolenia z zakresu oferowanych produktów i sprzedażowe;
  • stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojej placówki;
  • wynagrodzenie prowizyjne zależne od wyników sprzedaży;
  • wsparcie marketingowe w postaci rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, ale także wyposażenia w materiały i gadżety reklamowe;
  • pomoc ekspertów w dziedzinie social mediów i prowadzenia strony internetowej;
  • zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojej placówki i Ciebie.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Nie stosujemy zasady partycypacji w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

 

Placówka Partnerska:

  • Lokal znajdujący się w miejscowości min. 5 tys. mieszkańców lub mieście powiatowym (preferowane okolice centrum), w sąsiedztwie innych usług i sklepów oraz z bezpłatnym parkingiem w odległości do 100 metrów,
  • Powierzchnia lokalu min. 20 m2, parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
  • Niezniszczona elewacja budynku, a w przypadku kamienicy – odrestaurowana, z możliwością powieszenia kasetonu na budynku,
  • Prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
  • Prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
  • Umiejętność tworzenia długoterminowych relacji z klientami,
  • Zaangażowanie i ciekawość, otwartość na zmiany.

LEO Start: 

  • Kandydat musi posiadać 4 umowy: Generali, Generali Życie, Generali Agro i Proama,
  • Kandydat nie może posiadać historii współpracy partnerskiej z Generali.



INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Generali TU S.A. i Generali Życie S.A.

ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa

+48 510 999 207

partner@generali.pl

generali.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Aleksandra Gruszczyk

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Generali.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Generali TU S.A. i Generali Życie S.A. (ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Generali oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie generali.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

WŁASNY BIZNES FRANCHISING

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.