Lala English

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Lala English to szkoły językowe stawiające na integralny rozwój dzieci i młodzieży.
Metodologia Lala English rozwija zarówno pewność językową, jak i osobistą samoocenę każdego dziecka. Każda lekcja opiera się na sytuacjach życiowych, w których dzieci w naturalny sposób zdobywają doświadczenie językowe.
Każdy nauczyciel otrzymuje rodzaj supermocy podczas szkolenia na Uniwersytecie Lala, aby móc wspierać, rozumieć i wierzyć w każdego ucznia.
Wszyscy uczniowie otrzymują osobistą mapę edukacyjną opartą na wynikach testu kwalifikacyjnego. Mapa zawiera szczegółowy opis sposobu i harmonogramu nauki każdego dziecka.
Cele procesu nauczania:
- Pierwszym celem jest zapewnienie uczniom przestrzeni i czasu, w których mogliby czuć i wyrażać siebie.
- Drugim celem jest zapewnienie uczniom niezbędnego wsparcia pedagogicznego w nauce języka angielskiego.
- Trzecim celem jest budowanie i utrzymanie pewności uczniów na najwyższym poziomie.
JEDNOSTKI WŁASNE
6 w Ukrainie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5 w Ukrainie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
The support we provide to our partners is professional but also friendly, because we all grow together. Therefore, we are a team that has a vision and mission, which is to help our students to become the people of the world with a broad outlook and flexible thinking. English is a great tool to achieve it.
Wsparcie, którego udzielamy naszym partnerom, jest profesjonalne, ale także przyjazne, ponieważ wszyscy razem się rozwijamy. Dlatego jesteśmy zespołem, który ma wizję i misję, którą jest pomóc naszym uczniom stać się ludźmi otwartymi na świat i o elastycznym myśleniu. Angielski jest świetnym narzędziem do osiągnięcia tego celu.
- Nasz zespół wsparcia jest dostępny codziennie, aby pomóc każdemu franczyzobiorcy w zakresie zarządzania, administracji i marketingu.
- Posiadamy doświadczony zespół rozwoju pedagogicznego. Wszyscy nauczyciele zostaną przeszkoleni przez nasz zespół wsparcia, aby przygotować się do pracy z dziećmi w wieku od 1 do 16 lat.
- Zapewniamy programy edukacuyjne dla dzieci w wieku od 1 do 16 lat.
- Stale rozwijamy nowe programy, aby franczyzobiorcy mieli dodatkowe możliwości rozwoju biznesu.
- Oferujemy regularne szkolenia i programy mentoringowe mające na celu pomóc każdemu franczyzobiorcy rozwinąć wszystkie potrzebne umiejętności, aby prowadzić wyróżniającą się szkołę Lala English.
- Nasze model franczyzowy jest zaprojektowany tak, aby pasował do lokalnego środowiska rynkowego.
- Zapewniamy wyłączność terytorialną.
Jakie są kolejne kroki przed wielkim otwarciem?
- Zawarcie umowy franczyzy
- Akceptacja lokalizacji szkoły
- Wyposażenie i przygotowanie szkoły
- Rekrutacja i przeszkolenie zespołu
- Reklama wielkiego otwarcia
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Szacunkowa inwestycja wymagana do otwarcia franczyzowej szkoły Lala English wynosi od 35 do 50 tys. USD (od 150 do 220 tys. zł)
- Wstępna opłata franczyzowa: 15 tys. USD (65 tys. zł)
- Opłata licencyjna: 15%
- Opłata marketingowa: 500 USD
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy franczyzobiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem własnej działalności dydaktycznej i wywieraniem pozytywnego wpływu na życie swoich uczniów i społeczności.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FOP Smarj Alli Volodimirivni
vul. Kyivskii Shliah 71a/1, 08301 Boryspil, Ukraina
+380 978 689 785
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniil Krokus (angielski
ukraiński)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma FOP Smarj Alli Volodimirivni (vul. Kyivskii Shliah 71a/1, 08301 Boryspil, Ukraina). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Lala English oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lalaenglish.com.ua.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?
Właścicielka Speaky Frog postawiła na własną metodę nauki angielskiego, która uwzględnia potrzeby dzieci z dysleksją, dysgrafią, ADHD i w spektrum autyzmu. Jak jej poszło?
– Dzikie Pląsy to spójna marka, będąca kompleksową odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rodzica – mówi Dorota Kurkowska, dyrektor ds. franczyzy marki Dzikie Pląsy.
Właścicielka kameralnej szkoły języka angielskiego Speaky Frog chce się podzielić swoim konceptem. Co oferuje?

– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.