ŻarWok

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marzysz o własnej restauracji? Bądź jak Bruce Lee branży gastronomicznej! Wybierz współpracę z ŻarWOKiem w ramach franczyzy. To pierwszy taki koncept kulinarny w Polsce nastawiony na serwowanie dań kuchni chińsko-amerykańskiej! Wszystko czego potrzebujesz to jedynie ok. 13 tysięcy zł wkładu własnego (mając inną restaurację). W ramach opłaty wstępnej m. in. zapewnimy Ci receptury i pomożemy w wyborze lokalizacji. Dodatkową zaletą ŻarWOKa jest zoptymalizowany, niski food cost i łatwe do przyswojenia przepisy na dania, mała konkurencja, możliwość połączenia z inną restauracją (np. New York Pizza Department) i wiele wiele innych zalet.
Kto za tym stoi?
Twórcami konceptu ŻarWOKa są osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Swoją pozycję na rynku wypracowali tworząc w zaledwie dekadę imponującą sieć pizzerii NYPD. Jak do tej pory, w miastach całej Polski, razem z partnerami franczyzowymi otworzyli ponad 40 restauracji! Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Radom, Człuchów, Tarnów - to tylko niektóre przykłady dynamicznej ekspansji marki. Co ważne, lokale New York Pizza Department okazały się wyjątkowo odporne na kryzys. Podczas pandemii paradoksalnie zwiększyły sprzedaż, a pod szyldem NYPD zameldowały się kolejne lokale! Obecnie sieci ŻarWOK i NYPD tworzą dynamicznie rozwijającą się grupę Yummy Concepts. Zostańmy partnerami w biznesie! Przygotowaliśmy gotowe, elastyczne formaty współpracy. Ty decydujesz czy chcesz otworzyć klasyczny lokal ŻarWOKa, mobilną budkę ŻarWOK Portable lub połączyć go z istniejącym lokalem gastronomicznym. Zainteresowany współpracą? Już teraz zostaw nam swoje dane kontaktowe. Wyślemy Ci szczegółowe informacje wraz z katalogiem franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
13 podpisanych umów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy gwarantujemy franczyzobiorcy wsparcie od A do Z. Czyli od wyboru lokalizacji, po dokumenty dla SANEPIDu, po szkolenia i codzienne prowadzenie restauracji.
Każdy partner otrzymuje materiały szkoleniowe, pełne wsparcie szkoleniowców i to aż 7 dni w tygodniu, wsparcie naszego działu prawnego, wsparcie działu marketingu, konkursy sieciowe, social media, jednym słowem dajemy całe „know-how”
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Jeżeli masz już restaurację i chciałbyś rozwinąć jej działalność o koncept ŻarWOK, to inwestycja zaczyna się już od 12 995 zł netto.
Jeżeli jednak nie masz jeszcze restauracji i marzysz o własnym lokalu gastronomicznym to możemy Ci pomóc w otwarciu takiego lokalu. Otwarcie ŻarWOKa to inwestycja minimum 35 tys. zł netto - tyle kosztuje sprzęt niezbędny do otwarcia takiego biznesu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Każdy kto ma chęć rozwoju osobistego, rozwoju w ramach sieci i ma podstawy dobrej organizacji pracy, jest naszym potencjalnym kandydatem na franczyzobiorcę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
New York Pizza Department S.A
Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków
531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench – Prezes Zarządu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma New York Pizza Department S.A (Ul. Kapelanka 12, 30-347 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ŻarWok oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zarwok.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Gastronomia ma za sobą kolejny trudny rok. Najsilniejsi jednak przetrwali i znaleźli sposób na funkcjonowanie w nowych warunkach rynkowych. Sprawdźcie, z kim warto nawiązać współpracę.
Chcesz dowiedzieć się jak zarobić milion we franczyzie albo poznać 30 pomysłów na własną knajpę, kawiarnię i lodziarnię? Kup styczniowy numer "Własny Biznes FRANCHISING"!

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.