Meron

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Historia marki Meron rozpoczęła się w 2015 roku, kiedy zespół inwestorów z Cluj stworzył unikalny koncept kawowy premium w Rumunii. Wtedy została otwarta pierwsza lokalizację sieci, która miała być rozwijana na zasadzie franczyzy.
Nazwa naszego konceptu pochodzi od greckiego słowa „Meron”, które oznacza „dni”. Dlatego chcemy dać Ci impuls na wspaniały i niesamowity dzień: niesamowite doznania degustacyjne, przemiłe towarzystwo i szybkie przypomnienie, że życie to TERAZ, TA CHWILA.
Kultura kawowa to przekonanie, że kierujemy się na co dzień i do tego przywiązujemy większą wagę do sposobów przyrządzania kawy (espresso i brew), ale także do najnowszych trendów w sprzęcie i akcesoriach, które są tak niezbędne dla pasjonata, baristy.
Naszą misją jest promocja kawy premium
Wypalamy kawę. Pijemy kawę. Uczymy się kawy. Dzielimy się kawą. Nasze zamiłowanie do kawy premium podzielaja rolnicy, którzy ściśle monitorują i kontrolują kolejne etapy uprawy, zbioru i przetwarzania ziaren kawy. Otworzyliśmy palarnie kawy Meron, aby zagwarantować najlepszą kawę premium. Nasza palarnia to gratka dla miłośników kawy, przeżycie dla specjalistów, okazja do nabycia torebki wyjątkowej kawy. Odkryj świeżo paloną kawę z Transylwanii!
JEDNOSTKI WŁASNE
10 w Rumunii
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 w Rumunii
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Meron zapewnia wszechstronne wsparcie dla franczyzobiorcy w momencie uruchomienia i także w czasie funkcjonowania. Wsparcie obejmuje: operacje, rozwój, marketing, szkolenia / zasoby ludzkie, łańcuch dostaw, zapewnienie jakości, finanse, a także zarządzanie i strategię biznesową.
- Wsparcie i doradztwo przy wyborze i wynajmie powierzchni
- Projekt kawiarni
- Symulacje rentowności, biznesplan z finansowego punktu widzenia
- Doradztwo w prowadzeniu działalności
- Sprzęt i naczynia do baru / kuchni
- Szkolenie menedżerów i zespołu - przed, w trakcie i po otwarciu
- Branding book, procedury marketingowe
- System audytów - bieżące funkcjonowanie
- System zarządzania i sprzedaży (własny panel zarządczy)
- Podręcznik operacyjny (procedury pracy, przepisy, jadłospisy, system premiowy za ocenę pracowniczą itp.)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
100.000 euro - 120.000 euro
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Idealny franczyzobiorca powinnien cechować się:
- umiejętnościami kierpwania (leadership), w tym umiejętność inspirowania, motywowania i kierowania ludzi do wspólnego celu,
- zdolnościami komunikacyjnymi,
- umiejętnością przestrzegania systemów i procesów, przestrzegania procedur,
- wysoką motywacją i wewnętrzną sterownością,
- wytrwałością,
- miłością do kawy i chęć poznania więcej o kawie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Five Coffee Roasters SRL
Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia
+40 753848471
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Crina Ciocian (jez. angielski)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Five Coffee Roasters SRL (Horea St, no.5, Cluj-Napoca, Rumunia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Meron oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie meron.coffee.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.