Steiku Haoss

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Steiku Haoss to elegancka, koncepcyjna restauracja stworzona przez rodzinę Cima, pochodzącą z krajów bałtyckich. Położona w samym sercu Rygi steakownia jest prowadzona przez dwa pokolenia tejże rodziny i szczyci się najwyższej klasy kuchnią i wyjątkową obsługą. W ciągu 25 lat działalności marka Steiku Haossa doskonaliła wiedzę na temat najwyższej jakości steków, które dziś zasługują na opinię "prawdopodobnie najlepszych steków w mieście"...
Posiadająca już trzy restauracje w Rydze Steiku Haoss jest częścią wiodącej na rynku sieci restauracji Cantus Group. Założona w 1992 roku Grupa Cantus to skupia kilka brandów restauracyjnych i gastronomicznych, które stawiają na nagradzaną kuchnię i wyjątkową obsługę. Dzięki ponad 25-letniemu doświadczeniu w dziedzinie gościnności nieustannie wprowadzamy innowacje i wyprzedzamy trendy kulinarne, oferując najlepszą jakość, wzornictwo i smaki.
Restauracje Grupy Cantus, w tym Steiku Haoss, Muusu i Muusu Terase, wyróżniają się charakterem i stylem, ale łączą je wartości rodzinne, zamiłowanie do gościnności i zespół, który zwraca uwagę na szczegóły i sprawia, że jedzenie jest naprawdę wyjątkowe, serwując dania z całego świata.
JEDNOSTKI WŁASNE
Wielomarkowa sieć restauracji w Rydze na Łotwie, w tym 3 restauracje Steiku Haoss.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Steiku Haoss daje franczyzobiorcom wiedzę, narzędzia i szkolenia, aby mogli z powodzeniem prowadzić i rozwijać firmę. Zespół wsparcia franczyzowego udziela fachowych porad i opiekuje się franczyzobiorcami przez cały okres wspólpracy.
Steiku Haoss oferuje obszerny zakres wsparcia i doradztwa w następujących obszarach (ale nie tylko):
- analiza lokalizacyjna i budowlana,
- projektowanie restauracji we współpracy z lokalnymi architektami i dostawcami,
- standardy marki i opakowania,
- podręcznik standardowych procedur operacyjnych, w tym norm, procesów, receptur, wytycznych marketingowych,
- rejestracja znaku towarowego,
- zakup sprzętu,
- polityka żywnościowa i polityka bezpieczeństwa,
- plany biznesowe i finansowe,
- modelowanie i prognozowanie,
- rekrutacja i szkolenia,
- definicja i ustanowienie łańcucha dostaw,
- tworzenie i projektowanie menu,
- ciągłe doskonalenie systemu.
Obszary te składają się na wsparcie na różnych etapach, takich jak budowa, projektowanie, procedury operacyjne, rekrutacja i otwarcie restauracji.
Wsparcie marketingowe
Zespół wsparcia franczyzowego zapewnia franczyzobiorcom stałą pomoc w opracowaniu strategii marketingowej i przełożeniu jej na plany działania.
Są to elementy, które są zawarte w pakiecie wsparcia marketingowego:
- katalog znaków marki i style-book,
- strategia marketingowa,
- roczny plan marketingowy,
- zabezpieczenie sprzedaży i marketingu w restauracji, w tym karty menu i materiały promocyjne,
- strategia marketingu cyfrowego, w tym wytyczne dotyczące stron internetowych i mediów społecznościowych,
- wytyczne do CRM,
- szkolenia z zakresu sprzedaży i marketingu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- opłata franczyzowa zaczyna się od 25 tys. euro za pojedynczą restaurację,
- łączna wartość inwestycji zaczyna się od 200 tys. euro,
- 6 proc. opłaty franczyzowej od miesięcznej sprzedaży netto,
- możliwość zakupu master franczyzy na obszar całej Polski.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy ambitnych i zmotywowanych do działania franczyzobiorców, którzy wykorzystają nasze źródła przychodów i rozwiną się w nowych regionach. Aby zostać franczyzobiorcą restauracji i stekowni Steiku Haoss, należy przedstawić szczegółową strategię i plan dla konkretnego regionu lub terytorium.
Niezbędna jest również odpowiednia lokalizacja. Franczyzobiorca powinien mieć dostęp do atrakcyjnej lokalizacji przy tętniącym życiem deptaku, w centrum handlowym lub biznesowym. Optymalna powierzchnia użytkowa to od 350 do 550 mkw. Idealnym miejscem dla restauracji jest narożny budynek, z otwartym planem piętra i dużymi oknami. Oprócz koncepcji strategicznej, istnieje szereg cech, które franczyzobiorca musi posiadać, aby dołączyć do sieci Steiku Haoss:
Zaplecze
- znajomość lokalnej kultury i zwyczajów,
- doświadczenie z zakresu marketingu i rozwoju biznesu,
- doświadczenie w zakresie kontroli finansowej i kosztowej.
Zalety
- utworzona sieć partnerów lokalnych,
- dostęp do silnego zespołu zarządzającego.
Podejście
- silna identyfikacja z koncepcją Steiku Haoss,
- gotowość do samodzielnej pracy, ale jednocześnie do bycia częścią większego systemu,
- praktyczne podejście do zdobywania wiedzy i umiejętności.
Cechy osobowościowe
- pozytywne przywództwo,
- zorientowanie na pracę zespołową,
- wizjonerskie i przedsiębiorcze myślenie w celu odblokowania potencjału zarobkowego Steiku Haoss,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne do przekazywania wartości Steiku Haoss.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Sia Cantus
Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050
+371 26 41 66 41
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Mr. Davis Cima
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Sia Cantus (Meistaru street 25, Rīga, Latvia, LV - 1050). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Steiku Haoss oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie steikuhaoss.lv.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.