Mr. Kebab
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
System franczyzowy Mr. Kebab wprowadza fast food nowej jakości - pełen mięsa mielonego i hamburgera. Kebab to produkt, który już poznałeś, ale nigdy nie był tak dobry, tak soczysty i szczególnie smaczny jak w międzynarodowej sieci Mr. Kebab.
Razem z innymi konsekwentnie dobranymi produktami przygotowywanymi w duchu zdrowego odżywiania, wprowadzamy filozofię dobrze zorganizowanej i równie dobrze zaopatrzonej kuchni typu fast food opartej na Kebabie, dzięki czemu będziesz mieć pewność jakości produktu dla swoich klientów.
W połączeniu z wysokiej jakości usługą masz szansę stać się częścią międzynarodowej sieci przyczyniając się do zadowolenia naszych klientów gdziekolwiek się znajdują. Przyczynisz się również do zadowolenia z osiągniętych wyników sprzedaży i finansów.
Zintegruj się z międzynarodową rodziną wysokiej jakości napojów - Mr. Kebab. Otrzymasz możliwość pracy w systemie, w którym Ci wszystko pokażemy , wszystkiego nauczymy , wyszkolimy Twoich pracowników i będziemy Cię wspierać aby odnieść sukces.
JEDNOSTKI WŁASNE
- 040 17 Koszyce, Vozárová 1; Słowacja
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- OC Galéria Shopping, Koszyce, Słowacja
- Centrum handlowe OC Aupark - Żylina, Słowacja
- OC NOVUM - Preszów, Słowacja
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy pomoc:
- w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji,
- podczas targów,
- podczas wdrażania,
- podczas uruchamiania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Początkowa inwestycja waha się od 40 do 80 tys. euro (w zależności od wielkości lokalu),
- Licencja podstawowa: 10 tys. euro,
- Opłaty miesięczne: 5 proc. obrotów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania dotyczące lokalu:
- około 50 mkw. (jeśli miejsca do siedzenia są wspólne),
- około 100 mkw. z miejscami do siedzenia.
Istnieje również możliwość stoiska na zewnątrz:
- około 35 mkw. bez miejsc do siedzenia (tylko stojące),
- około 70 mkw. z miejscami do siedzenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ing. Ľubor Lelovits
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Mr. Kebab s.r.o. (Vozárová 1, 040 17 Koszyce, Słowacja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mr. Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mrkebab.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
/29.10.2025
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Definicja franczyzy
/18.07.2008
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Franczyza restauracyjna z autorskim menu
/11.08.2025
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.