Willisch

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
DOŁĄCZ DO MARKI, KTÓRA OD PONAD 40 LAT ZACHWYCA SMAKOSZY LODÓW RZEMIEŚLNICZYCH!
Willisch to marka, której historia sięga 1983 roku, a dziś stanowi synonim najwyższej jakości lodów rzemieślniczych. Oferujemy wyjątkową franczyzę, która łączy w sobie tradycję, innowacyjność i sprawdzony model biznesowy. Jeśli marzysz o własnej lodziarni, ale cenisz wsparcie i know-how doświadczonej firmy – to idealna oferta dla Ciebie!
JEDNOSTKI WŁASNE
14
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Franczyzowe – 40
- Franczyza lite – 10
- Partnerskie – 55
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pakiet franczyzowy zawiera:
- projekt lokalu/przyczepki/innej formy lodziarni (projekt zawiera pełne rozmieszczenie, wizualizację, opis sprzętu i wszystkie wytyczne);
- marketing otwarcia oraz wsparcie marketingowe na cały sezon;
- szkolenie z naszym menedżerem;
- dostęp do platformy szkoleniowej;
- uniformy dla pracowników;
- 100 kg lodów na start;
- rabat rentowności w trakcie całego sezonu;
- tajemniczy klient i ocena jakości sprzedaży;
- spotkanie przed każdym następnym sezonem;
- roczny plan marketingowy;
- wsparcie w analizie finansowej;
- aplikacja lojalnościowa dla klientów na urządzenia mobilne.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Franczyza – kwota inwestycji:
- 89 tys. zł przyczepka
lub - 100 tys. zł lokal
- Opłaty licencyjne 500 zł / miesięcznie (tylko w sezonie).
Franczyza lite:
- sprzęt technologiczny ok. 20 tys. zł (możliwość dzierżawy połączona z planem sprzedaży)
- opłaty licencyjne 290 zł / miesięcznie (w sezonie).
Partnerskie:
- sprzęt technologiczny ok. 20 tys. zł (możliwość dzierżawy połączona z planem sprzedaży)
- brak opłat licencyjnych
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Willisch sp. z o. o. sp. k.
ul. Skocka 22, 62-100 Wągrowiec
534 399 612
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Natalia Bartol
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Willisch sp. z o. o. sp. k. (ul. Skocka 22, 62-100 Wągrowiec). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Willisch oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie willisch.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Mobilna gastronomia, zwłaszcza wiosną i latem jest kuszącym biznesem. Ale w tej branży można zarabiać przez cały rok. Trzeba tylko dobrze wybrać.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.