Leonidas
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
LEONIDAS pochodzi z Belgii – ojczyzny pralin.
Misja naszej firmy pozostała niezmieniona od czasu jej zdefiniowania przez naszego założyciela.
Od 1913 roku Leonidas hojnie dzieli się swoją pasją do tworzenia najsmaczniejszych czekoladek na świecie i dostarczania chwil szczęścia.
Uważamy, że czekoladki to znacznie więcej niż tylko przepis: każda degustacja to chwila czystej rozkoszy. Otwierając własny sklep LEONIDAS, możesz zaoferować ponad 100 wyśmienitych belgijskich pralin.
JEDNOSTKI WŁASNE
- Gruzja: jeden sklep
- Wielka Brytania: dwa sklepy
- Belgia: 22 sklepy
- Francja: 10 sklepów
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 1,2 tys. sklepów na całym świecie.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zespoły Leonidas składają się z profesjonalistów, którzy będą ci towarzyszyć na każdym etapie twojego projektu:
- E-learning: Program ten pozwala na opanowanie potrzebnej wiedzy do prowadzenia biznesu pod marką Leonidas, w tempie dogodnym dla franczyzobiorcy;
- Szkolenie integracyjne w Brukseli = szkolenie praktyczne w sklepie;
- Pomoc w tworzeniu biznesplanu;
- Wyszukiwanie lokalizacji;
- Pomoc w otwarciu sklepu plus przewodnik;
- Towarzyszenie, wsparcie i szkolenia w trakcie całej działalności w sieci sprzedaży Leonidas, ze szczególnym wsparciem w pierwszym roku działalności franczyzobiorcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
-
€0 brak opłaty wstępnej / brak opłat za szkolenia;
-
€1500 to €2000/mkw. projekt i meble;
-
€10k to €15k wstępne zatowarowanie;
-
€10k to €15k kapitał początkowy;
-
Każdy projekt ma inny koszt. Wszystko zależy od wielkości, lokalizacji oraz rodzaju konceptu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy partnerów, którzy są pasjonatami czekolady oraz w pełni indentyfikują się z naszą marką. Ludzie, którzy są zmotywowani i mają odwagę prowadzić własną firmę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
SA Confiserie Leonidas
Boulevard Jules Graindorlaan 41-43, 1070 Brussels
+32 4 72 47 46 09
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Olga Mathius – kontakt w języku angielskim
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma SA Confiserie Leonidas (Boulevard Jules Graindorlaan 41-43, 1070 Brussels). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Leonidas oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie leonidas.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Relacja z trzeciego dnia jesiennych Targów Franczyza
/26.10.2024
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
Żabka otworzyła 12 000. sklep
/27.10.2025
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Franczyza to przyszłość handlu
/03.09.2025
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.