Al.Capone
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz.
JEDNOSTKI WŁASNE
Jednostki własne: 57 sklepów zlokalizowane m. in. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Mielcu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim, Grodzisku Mazowieckim, Konstancinie-Jeziornie, Gdyni, Brzesku i Janowie Lubelskim.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Jednostki franczyzowe: 65 sklepów znajdujących się m. in. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawinie, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku, Warszawie, Gdańsku, Wyszkowie, Łomiankach, Michałowicach, Ostrowie Wielkopolskim, Białymstoku, Łodzi, Jasienicy, Radomiu, Wołominie, Środzie Wielkopolskiej.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
- szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
- obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,
- korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
- stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
- aktywny marketing sieci,
- szkolenia branżowe,
- niskie koszty uczestnictwa,
- możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
- wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- średni koszt prac adaptacyjnych około 25 tysięcy złotych
- zatowarowanie (gotówka około 20 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),
- opłata wstępna 30 tysięcy złotych netto (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu.
- opłata bieżąca 2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),
- opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,
- bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),
- chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,
- mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Al. Capone
ul. Krakowska 1 33-113 Zbylitowska Góra
601 292 042
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Górski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Al. Capone (ul. Krakowska 1 33-113 Zbylitowska Góra). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Al.Capone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie al.capone.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
/05.11.2025
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?
Salon kosmetyczny, siłownia, sklep spożywczy, a może firma edukacyjna, biuro nieruchomości albo butik z modą? Przedstawiamy konkretne przykłady franczyz, które zarabiają. Pokazujemy też mniej typowe pomysły na biznes, jak hodowla ślimaków czy pracownia peruk. Bilet na Targi Franczyza gratis!
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – może to truizmy, ale to też najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Konstruktywna współpraca
/16.12.2025
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z niej wynika?
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Sieć Chorten przekroczyła już 3000 sklepów partnerskich, a tempo dołączania nowych punktów wciąż rośnie. Co o tym decyduje?
Mariusz Mietelski po latach pracy w gastronomii zdecydował się wejść we współpracę z siecią Żabka. Jak ocenia z perspektywy czasu swoją decyzję?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.