United Chicken

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
United Chicken to miejsce, w którym poczujesz ducha amerykańskiej restauracji, rozsmakujesz się w kurczakach w chrupiącej, złocistej panierce – tak właśnie można opisać nasz koncept.
Jesteśmy siecią restauracji serwujących kurczaka typu „crispy”. Doskonale skomponowane marynaty oraz panierka podkreślają smak i soczystość kawałków. Jasne standardy doboru dostawców oraz zaawansowana technologia przygotowania gwarantują niepowtarzalny smak naszych produktów.
Nasza recepta na sukces
Determinacja i konsekwencja każdego dnia, w podnoszeniu standardów obsługi oraz dbaniu o najwyższą jakość produktów jest głównym motorem napędowym United Chicken.
- Naszego kurczaka przygotowujemy na miejscu
- Stosujemy panierkę na bazie pieprzu cayenne opracowaną specjalnie dla United Chicken
- Standardy operacyjne United Chicken zapewniają, że nasze surowce i produkty są najwyższej jakości
WŁASNY BIZNES
Chcesz otworzyć własny biznes gastro typu fast food w nowoczesnym wydaniu? A może chcesz zwiększyć przychody swojego lokalu gastronomicznego? Uatrakcyjnić menu lub rozszerzyć ofertę dowozową? – zrób to w oparciu o sprawdzoną technologię panierowanego kurczaka United Chicken!
Oferujemy model współpracy oparty na mobilnym kontenerze gastronomicznym – obecnie jeden z najbardziej popularnych rodzajów gastronomii.
Porozmawiaj z nami – znajdziemy dla Ciebie optymalne rozwiązanie.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6+1
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
DLACZEGO WARTO?
W ramach współpracy zapewniamy:
- możliwość zakupu kontenera przygotowanego do otwarcia United Chicken.
- ofertę wyposażenia technologicznego
- doradztwo w zakresie wyboru i sposobu finansowania sprzętu
- wiedzę KNOW-HOW
- wsparcie dla franczyzobiorcy na każdym etapie współpracy
- sprawdzone receptury
- dostawy panierki i marynat wg zamówienia
- dostawy opakowań brandowanych wg zamówienia
- materiały marketingowe – projekty graficzne w różnych formatach z możliwością wydruku
- bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia gastronomii
- lista dedykowanych dostawców
- zarządzanie komunikacją marki na Social Media, strona internetowa, system zamówień on-line wraz z aplikacją mobilną)
- zaopiniowany projekt technologiczny
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt podstawowy inwestycji przy zakupie kontenera wynosi od 80 000 zł netto
- Opłata wstępna - jednorazowa: już od 3000 zł netto
- Opłata franczyzowa - comiesięczna: 800 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nasze oczekiwania:
- chęci oraz pełne zaangażowanie
- przedsiębiorczość
- gotowość do współpracy na partnerskich zasadach
- posiadanie własnego kapitału
Nie wymagamy doświadczenia w branży gastronomicznej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
United Chicken Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dział Franczyzy
tel. 694 615 717
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma United Chicken Sp. z o.o. (ul. Jana Pawła II 14, 62-300 Września). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego United Chicken oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie unitedchicken.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.
Poszukujemy partnerów do otwarcia pierwszego flagowego sklepu w topowej lokalizacji, który zostanie poszerzony o franczyzę obejmującą wiele jednostek.
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.