Domino’s Pizza
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Domino’s Pizza, założona w 1960r. przez Tom’a Monaghan’a jest światowym liderem w dostawie pizzy, dostarczając dziennie ponad milion sztuk pizzy na całym świecie. Sieć odniosła sukces na 90 rynkach i ma na koncie ponad 15 tys. lokali – w Polsce planuje otworzyć 200-300 pizzerii. Domino’s oferuje swoim franczyzobiorcom sprawdzony i przetestowany koncept oraz dostęp do know-how, nad którym codziennie pracuje ponad 200 tys. pracowników.
Od lat Domino’s doskonali się w przygotowywaniu i dostarczaniu najlepszej pizzy. Nigdy jednak nie idzie na kompromis w kwestii jakości produktów co skutkuje wysokim poziomem satysfakcji klientów oraz gwarantuje powtarzalność zakupu. Swoim franczyzobiorcom oferuje unikalny, dopasowany do potrzeb klienta model biznesowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
107
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zależy nam na Twoim sukcesie:
- Oferujemy wsparcie marketingowe (m.in. kampanie ATL, reklama on-line 365 dni w roku) zwiększające liczbę zamówień w Twojej pizzerii,
- Zapewniamy bieżące wsparcie (np. scentralizowane zakupy gwarantujące najniższe ceny) oraz dajemy Ci dostęp do naszych gotowych rozwiązań (m.in. autorski system konwersji gwarantujący powtarzalność zakupu, system umożliwiający monitoring efektywności pracowników Twojej pizzerii w czasie rzeczywistym),
- Pracujemy na wspólny sukces, dlatego system rozliczeń jest nastawiony na Twój rozwój i wzrost.
Zapewniamy Ci wszystko czego potrzebujesz na starcie:
- Oferujemy szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie działalności - pomożemy w selekcji lokalizacji uwzględniając efektywność strefy dostaw i optymalizację kosztów pracowniczych oraz zaplanujemy Twój lokal tak, aby zoptymalizować przygotowanie pizzy. Wdrożymy unikalny system do zarządzania pizzerią Domino’s Pulse ®w pełni zintegrowany z systemem zamówień on-line, z funkcją śledzenia zamówień przez klienta,
- Zapewniamy wsparcie, sprawdzoną strategię i gotowy plan działania – oferujemy kompleksowe szkolenie w lokalu Domino’s Pizza przed otwarciem własnej pizzerii oraz pomoc w opracowaniu indywidualnej całorocznej strategii marketingowej, dopasowanej do Twojej lokalizacji,
- Ograniczymy do minimum ryzyko na starcie – zapewniamy indywidualne wsparcie w prowadzeniu własnej pizzerii w pierwszych tygodniach po otwarciu. Pomożemy Ci przejść sprawnie przez cały proces i na każdym kroku jesteśmy do Twojej dyspozycji,
- Oferujemy rabaty i upusty dopasowane do potrzeb każdego kandydata.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt inwestycji 500 000 zł netto (kwota uzależniona od posiadania własnego lokalu, kosztów adaptacji wynajmowanego lokalu).
- Opłata wstępna po podpisaniu umowy: 28 500 zł netto
- Opłata miesięczna: 4% od sprzedaży (opłata miedzynarodowa), 2,5% (opłata lokalna)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jaki powinien być franczyzobiorca Domino’s Pizza?
- Z doświadczeniem we własnym biznesie (min. 3 lata lub z doświadczeniem w gastronomii),
- posiadający doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- nastawiony na wzrost i rozwój własnego biznesu,
- gotowy do osobistego zaangażowania w prowadzenie pizzerii,
- gotowy do nauki i otwarty na zmiany,
- bezkompromisowy w kwestii najwyższej jakości produktów i poziomu obsługi klienta,
- mile widziane osoby posiadające własny lokal.
Osoby posiadające własny lokal:
- Preferowana powierzchnia lokalui 90-130 mkw.,
- Lokal na parterze,
- wymagania techniczne: możliwość prowadzenia działalności gastronomicznej, zasilanie 85 kW, kanał wentylacyjny wyciągowy.
Osoby nie posiadające własnego lokalu:
- Zapewniamy pomoc w doborze i poszukiwaniu lokalizacji,
- posiadamy również własne lokale gotowe do rozpoczęcia działalności franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DP Polska S.A.
ul. Dąbrowiecka 30, 03-932 Warszawa
(22) 209 00 99
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Niedbała
tel. 608 337 127
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DP Polska S.A. (ul. Dąbrowiecka 30, 03-932 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Domino’s Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie entuzjascipizzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pizza wchłania pizzę
/08.01.2021
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.
W pizzerię Domino's Pizza trzeba zainwestować minimum 95 tys. euro. Na co franczyzobiorca może w zamian liczyć?
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Pizza z Wielkiej Brytanii wchodzi do Polski
/05.12.2025
The Real Pizza Company działa już w Wielkiej Brytanii i Indiach, a teraz chce wejść na polski rynek.
W tym roku Chinkalnia otworzyła trzy restauracje w Polsce, a jeszcze w grudniu uruchomi lokal na śródziemnomorskiej wyspie.
Japońska kuchnia to nie tylko sushi. W lokalach Doskoi zjemy wiele tradycyjnych dań z Kraju Kwitnącej Wiśni, a przy okazji znajdziemy pomysł na biznes.
Sieć pizzerii Gruby Benek otworzyła nowy lokal na bydgoskich Jachcicach. Pierwszy dzień działalności przyniósł duże zainteresowanie klientów i jeden z najlepszych wyników otwarcia w historii marki.
KawoWiniarnia to nowy franczyzowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Czy ma szansę na sukces?
Sfinks poprawia rentowność dzięki franczyzie
/21.11.2025
Sfinks Polska notuje wzrost rentowności w III kwartale 2025 r., mimo spadku przychodów jednostkowych. To efekt konsekwentnego przechodzenia na franczyzę.
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.