Pierrot Woda Źródlana
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji rynkowej, produkującym wodę i napoje od ponad 30 lat. Nie konkurujemy bezpośrednio z tradycyjnym handlem, ale staramy się go dobrze uzupełniać. Kierując się tą filozofią, przez 20 lat funkcjonowania SIECI PIERROT zdobyliśmy zaufanie klientów i instytucji.
Produkty marki PIERROT nie są dostępne w tradycyjnej sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – Franczyzobiorcy, który jest odpowiedzialny za organizację dystrybucji na określonym terenie, na którym posiada wyłączne prawo do sprzedaży produktów w SIECI PIERROT. Model sprzedażowy ukierunkowany jest na odbiorców detalicznych, którzy przy profesjonalnej obsłudze są lojalni i zostają z firmą na lata. Kaucja za opakowania nie jest pobierana, klient płaci wyłącznie za napoje, dostawa jest zawsze bezpłatna. System sprzedaży oparty głównie na płatnościach gotówkowych pozwala zniwelować zatory płatnicze i obniżyć barierę wejścia potencjalnym franczyzobiorcom.
Pierrot to ogólnopolska sieć dystrybutorów wody źródlanej i napojów produkowanych na bazie wody źródlanej, zrzeszająca własne oraz franczyzowe oddziały realizujące tysiące dostaw dziennie.
Atrakcyjna oferta, nowoczesne zaplecze technologiczne i standaryzacja funkcjonowania sprawiają, że z powodzeniem działamy na rynku od 20 lat i wciąż się rozwijamy!
JEDNOSTKI WŁASNE
3 (30 samochodów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe 38, partnerskie 9.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- towar na start - 24 tys. butelek wody i napojów na każdy samochód przy zakupie 1000 opakowań,
- standardy operacyjne w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem,
- system zarządzania opakowaniami i bazą klientów,
- poparty doświadczeniem, kompleksowy system sprzedaży,
- materiały POS, wsparcie projektowe i marketingowe,
- szkolenia dla Franczyzobiorcy oraz jego pracowników w zakresie teoretycznym (szkolenie w zakładzie produkcyjnym) i praktycznym (wspólna praca w terenie),
- opieka koordynatora w trakcie trwania umowy,
- pomoc w rekrutacji pracowników / vansellerów,
- dostęp poprzez panel www do spersonalizowanej aplikacji (zamówienia, dostawy),
- licencja terytorialna - wyłączność do sprzedaży produktów na zdefiniowanym terenie geograficznym,
- wsparcie kapitałowe uwarunkowane wynikami sprzedażowymi,
- wspólne uruchomienie regionu z handlowcami Pierrota.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimum 50 tys. zł + koszt zakupu samochodu dostawczego
- Nie pobieramy bieżących opłat z tytułu przynależności do sieci franczyzowej.
- Nie pobieramy stałych opłat licencyjnych czy też opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wynajęcie lub adaptacja własnego lokalu magazynowego,
- posiadanie przynajmniej jednego samochodu dostawczego (blaszak) o ładowności do 1,5t.
- posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- przestrzeganie procedur i standardów przyjętych w sieci Pierrot,
- udokumentowany kapitał początkowy min. 50 tys. zł.
- brak zaległości US i ZUS oraz w spłacie zobowiązań
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pierrot PK Sp. z o.o.
Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów
601 591 258
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dawid Płuciennik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pierrot PK Sp. z o.o. (Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pierrot Woda Źródlana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wodapierrot.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Franczyzodawcy kilkudziesięciu konceptów czekają na Ciebie! 14 marca do godz. 16:00 na Targach Franczyza na PGE Narodowym dowiesz się, jak otworzyć biznes we franczyzie.
Żabka otworzyła 12 000. sklep
/27.10.2025
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
Franczyza to przyszłość handlu
/03.09.2025
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.