epaka.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działamy jako platforma, łącząc firmy kurierskie i nadawców. Dzięki temu zapewniamy swobodny dostęp do usług kurierskich i usprawniamy proces wysyłki paczek.
Mamy 13 lat doświadczenia na rynku kurierskim. W tym czasie stworzyliśmy ponad 350 punktów zlokalizowanych w różnych miastach Polski oraz wysłaliśmy ponad 30 mln paczek. Jako lider w branży kurierskiej jesteśmy świadomi, że nasze punkty tworzą część społeczności i są ważnym elementem zarówno w małych, jak i w większych miastach – dlatego też, jesteśmy zawsze otwarci na propozycje współpracy, bez względu na lokalizację.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
360
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Franczyzobiorcom oferujemy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz marketingowe na każdym etapie współpracy. Przeprowadzamy szkolenia teoretyczne i praktyczne oraz spotkania indywidualne. Wspólnie tworzymy komunikację wewnętrzną. Nasi partnerzy posiadają dostęp do platformy e-learningowej z bazą wiedzy przydatną w każdej sytuacji. Bardzo ważnym elementem naszej działalności jest także indywidualne podejście do każdego partnera – dajemy naszym franczyzobiorcom wsparcie zarówno lokalne jak i ogólnopolskie. Dbamy również o promocję naszych punktów – zakładamy fanpage’e w serwisie społecznościowym Facebook, wizytówkę w Google oraz inwestujemy w posty sponsorowane na Facebook, akcje ulotkowe i reklamowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W przypadku standardowej franczyzy epaka.pl wkład własny wynosi 16 tys. zł netto z możliwością negocjacji.
Proponujemy również model franczyzowy epaka.pl mini dla przedsiębiorców w miejscowościach do 10 tys. mieszkańców. Wówczas wkład własny wynosi 499zł netto i jest to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą zyskać dodatkowy dochód z działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nawiązujemy współpracę z osobami, które prowadzą działalność gospodarczą bądź są gotowe do jej założenia - jesteśmy otwarci i gotowi na współpracę z początkującymi, jak i z zaawansowanymi przedsiębiorcami. Nie wymagamy doświadczenia w branży kurierskiej – wszystkiego Cię nauczymy.
W przypadku epaka.pl mini, nawiązujemy współpracę z osobami, którzy posiadają działalność gospodarczą w miejscowości do 10tys mieszkańców i szukają dodatku do swojego biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma epaka.pl S.A. (ul. Sochacz 16A, 21-400 Łuków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego epaka.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie epaka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.

Extra Services szuka masterfranczyzobiorcy na polskim rynku. Firma działa już w kilkunastu europejskich krajach.
Franczyzobiorca Fundacji Fotowoltaiki już w pierwszym miesiącu działalności zarobił ponad 40 tys. zł. netto. Jak mu idzie dzisiaj?
Kozak na Ratunek pozwoli franczyzobiorcom Lucart Automotive lepiej zarabiać na wysokomarżowych usługach motoryzacyjnych.
Firma szuka partnerów z branży finansowej, którzy mają umiejętności menedżerskie. Czego od nich oczekuje?
– Nie było Targów Franczyza, po których nie podpisalibyśmy umowy franczyzowej – mówi Jolanta Czyżewska, dyrektor zarządzający marki Quick.

Marka Rentabox24 działa na rynku self storage i proponuje biznes, który może dawać praktycznie pasywny dochód.
Polacy coraz częściej sięgają po e-papierosy. Sklep z elektronicznymi papierosami można otworzyć we franczyzie. Czy to się opłaca?
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega współpraca?
– Zakładaliśmy otwarcie pięciu punktów franczyzowych w tym roku. Już w pierwszym półroczu podwoiliśmy ten wynik – mówi Michał Małolepszy, prezes evoGroup.
Koncept punktów obsługi dofinansowań Czyste Powietrze ledwo wystartował, a już przekroczył liczbę otwarć zaplanowaną na ten rok. Na czym polega ten biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.