Forum o artykule: Jaka reklama się opłaca? 1475
                                    myślę że najważniejsze to odpowiedziec sobie - gdzie są nasi potrencjlani klienci, tam własnie bedzie oplacac się reklama ;) dobra segmentacja to podstawa!
                                    Najbardziej opłacalną formą reklamy są zadowoleni klienci. Jedyne co trzeba zrobić to ich pozyskać - czyli dać ludzion dobra usługę.
                                    Reklama w internecie tak, ale nie można zapominac o tradycyjnej formie takiej jak wizytówki, ulotki, plakaty (oczywiście odpowiednio dobrane do branży w jakiej działacie). Wszystko zależy przede wszystkim od posiadanego budżetu.
                                    To prawda, reklama tradycyjna ma nadal duże znaczenie. Nie można o niej zapominać.
                                    Nie jest oczywiście łatwo zrobić projekt np. wizytówki, który sprawi, że zostaniecie zapamiętani. Warto dobrze przemyśleć wzór i dopilnować, żeby wszystko było spójne z wizerunkiem firmy. Ważne jest podłoże na którym wykonancie takie produkty, tekstura, grubośc papieru. Niby szczegóły a jednak tworzą całość.
                                    każda reklama się opłaca, dosłownie każda. bierz wszystko co masz pod ręką. ;)
                                    Z tego co widzę to pozycjonowanie się opłaca.
                                    Opłaca się przede wszystkim reklama nachalna - kosztuje, bo kosztować musi, ale jak się bombarduje regularnie odbiorcę jednym i spujnym komunikatem, to nie ma bata żeby przeszedł obojętnie.
                                    Marketing szeptany podobno przynosi niezłe rezultaty.
                                    Reklama powinna być dostosowana do odbiorcy i do działalności jaką się prowadzi
                                    Według mnie warto zainwestować w działania online. Markeintg internetowy zdecydowanie bardziej się opłaca i przynosi więcej korzyści niż działania tradycyjne. Zawsze też można działać dwutorowo.
                                    Myślę, że zawsze warto się reklamować. Kwestia to wybór odpowiednich środków tej reklamy
                                    Mailing traci na wartości , szczególnie jeśli jest nieodpowiednio realizowany. Reklama na potralach społecznościowych jest dobra dla firm aktualnie, tak samo jak wideo reklama . Wg social media manager rośnie też naczenie reklam na youtube, szczególnie bumper ads , których nie da się zamknąć,wyłączyć. Wpływa to w znacznym stopniu na zwiększenie viewability .
Dobry mam kontakt już od jakiegoś czasu z marką Bannermaker, sporo zamówień u nich robiłem i sobie chwalę. Szybko, kompleksowo, dostaje się gotowy produkt już dostosowany prosto do zawieszenia. Na stronie bannermaker.eu masz ceny za konkretne wymiary i nakłady.
                                    Na bieżąco wrzuca info o przetargach firma DTK&W. Ja bym u nich proponował poszukać. Korzystam od dwóch tygodni z darmowego konta na próbę i na pewno zostanę na normalnym pakiecie. Oferty są sprawdzone, z porządnie zrobionym opisem, jak chciałem dopytać o kilka kwestii to długo na maila zwrotnego nie musiałem czekać.
                                    Może buzz marketing?
                                    Nie mam dużego doświadczenia, ale na razie wydaje mi się, że najlepiej w kwestii relacji kosztów do efektów wychodzi reklama internetowa. Można trafić do dokładnej grupy docelowej co zmienjsza koszty, ale też np. FB nie w każdej branży się sprawdzi.
                                    Wiadomo, że reklama w internecie to podstawa, ale ja dla swojego salonu zainwestowałam również w reklamę w magazynie OFFSET. Dosyć szybko pozyskałam nowych klientów i marka stała się bardziej rozpoznawalna.
Najlepiej moim zdaniem jest korzystać z kilku form reklamy. Jedna reklama może nie wystarczyć. U nas najwięcej korzyści dają reklama lokalna w radiu, oraz internetowe reklamy Adwords, które wyświetlamy tylko szczegółowo sprecyzowanym internautom.
                                    Jaka reklama się opłaca?
Ze zrealizowanego w styczniu 2015 roku przez IRCenter raportu „Badanie zaufania do źródeł reklamy” wynika, że spośród źródeł reklamy, największym zaufaniem darzymy rekomendacje znajomych (64 proc.), najmniejszym zaś mailingi z reklamami (8 proc.). Zaufanie do różnorodnych form reklamy jest jednak odmienne w zależności od wieku. - Sprawdziliśmy, które spośród 12 wybranych form reklamy wzbudzają zaufanie poszczególnych grup wiekowych. Dzięki temu możemy określić, kto zaufa przekazowi nadanemu w kinie i kto przychylnie spojrzy na markę sponsorującą np. wydarzenie sportowe, a do jakich odbiorców zaadresować mailing. To cenne informacje z punktu widzenia klientów i reklamodawców – mówi Weronika Niżnik, Digital Research Manager w IRCenter.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 556
- turystyka i hotele 32
 - rozrywka 24
 - gastronomia 207
 - finanse i bankowość 106
 - edukacja 34
 - beauty i fitness 24
 - usługi dla konsumentów 45
 - nieruchomości 22
 - usługi dla biznesu 62
 
inne 1475
                            PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.
