PRZEGLĄD RYNKU

beauty i fitness | 30.04.2025

Fit+ podkręca tempo

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.

beauty i fitness | 26.04.2025

Czy wolnostojące kluby fitness zrewolucjonizują rynek?

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 25.04.2025

Zarabiamy na antykorozji pojazdów

Zabezpieczenie antykorozyjne pojazdów to praca, przy której trzeba się napocić, ale nagrodą są wysokie marże. Jak wejść w ten biznes?

moda | 24.04.2025

Żyłka przedsiębiorcy

Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?

dom i ogród | 22.04.2025

Homla rozwija franczyzę

Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.

gastronomia | 19.04.2025

Franczyza sushi rośnie

– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.

apteki i art. zdrowotne | 18.04.2025

Salon optyczny we franczyzie

VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.

edukacja | 16.04.2025

Franczyza w emocjach

Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.

usługi dla biznesu | 16.04.2025

Pomysł na biznes w marketingu online

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.

beauty i fitness | 15.04.2025

Xtreme Fitness Gyms buduje kluby od zera

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.

nieruchomości | 12.04.2025

Pośrednik wraca do gry

Kupujący zwlekają, sprzedających przybywa. W obliczu zmiennego rynku nieruchomości rośnie rola pośrednika. O trendach i sile franczyzy mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.

edukacja | 11.04.2025

Zamieniła etat na własną szkołę językową

Justyna Pryszcz zrezygnowała z etatu i w kilka miesięcy uruchomiła szkołę językową La Mancha. Co sprawiło, że się odważyła – i jak wygląda teraz jej życie?

gastronomia | 09.04.2025

Przybij Piątaka wchodzi we franczyzę

Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.

gastronomia | 08.04.2025

Biznes sezonowy od 7 tys. zł

Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.

finanse i bankowość | 05.04.2025

Rośnie liczba polis

– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.

gastronomia | 02.04.2025

Tańsza inwestycja z Berlin Döner Kebap

Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.

gastronomia | 01.04.2025

Otwórz biznes z Lviv Croissants

– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.03.2025

Sukces programu Żabki

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.

beauty i fitness | 28.03.2025

Fit+ sięga po niszę

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

2
3
4
5
następna  
ostatnia