beauty i fitness

beauty i fitness | 30.07.2025

Franczyza Fit+ zarabia także w wakacje

Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.

Marka znalazła sposób jak utrzymać zarobki w siłowniach na stałym poziomie, mimo wyjazdów urlopowych klubowiczów.

beauty i fitness | 23.07.2025

Własna siłownia na licencji Xtreme Fitness Gyms

Od lat prowadziła zajęcia fitness i marzyła o własnym klubie. Gdy trafiła na ofertę franczyzy Xtreme Fitness Gyms, powiedziała mężowi: „To jest to”. Dziś Magdalena Liszkowska rozwija swój biznes w Suwałkach i planuje kolejny klub.

beauty i fitness | 30.06.2025

Franczyzobiorca w centrum uwagi

Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?

beauty i fitness | 28.05.2025

Nowa franczyza w branży beauty

Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.

beauty i fitness | 30.04.2025

Fit+ podkręca tempo

Franczyzodawca Fit+ postawił na ambitne tempo – co miesiąc chce podpisywać co najmniej jedną nową umowę franczyzową. Jak dotąd skutecznie realizuje założony plan.

beauty i fitness | 28.04.2025

Depilacja w domowym zaciszu

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?

beauty i fitness | 26.04.2025

Czy wolnostojące kluby fitness zrewolucjonizują rynek?

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.

beauty i fitness | 15.04.2025

Xtreme Fitness Gyms buduje kluby od zera

Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.

beauty i fitness | 28.03.2025

Fit+ sięga po niszę

Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

beauty i fitness | 06.03.2025

Targi Franczyza 2025: Najlepsze marki z sektora beauty i fitness

Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!

beauty i fitness | 27.02.2025

Czy pasywny dochód w branży fitness jest możliwy?

Franczyzodawca Fit+ zauważa, że Polska podąża śladem Europy Zachodniej, gdzie na siłowniach można spotkać nawet osiemdziesięciolatków. U nas ten trend dopiero się kształtuje.

beauty i fitness | 19.02.2025

Sportowiec biznesmen

– W sporcie i biznesie musisz wiedzieć, czego chcesz, jaki jest twój cel – mówi Piotr Rasiński, kulturysta i franczyzobiorca Xtreme Fitness Gyms.

beauty i fitness | 11.02.2025

Otwieramy siłownie z pasywnym dochodem

Jak to możliwe, że biznes zarabia, nie wymagając zaangażowania? Na te i inne pytania odpowiada Marcin Dobrowolski, przedstawiciel marki Fit+.

beauty i fitness | 27.01.2025

Depilacja w domowym zaciszu

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?

beauty i fitness | 23.01.2025

FIT+ – czy to siłownia z pasywnym dochodem?

Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni. Powstają w nawet w małych miejscowościach, już od 1 tys. mieszkańców.

beauty i fitness | 23.12.2024

Trening EMS ma potencjał

Platinum Active EMS wierzy w rozwój treningów wykorzystujących technologię elektrostymulacji mięśni. Kto może zostać partnerem firmy?

beauty i fitness | 22.12.2024

Egzotyczny masaż przyciąga klientów

Salony masażu balijskiego i tajskiego odwiedza coraz więcej chętnych. Jak otworzyć biznes w tej branży?

beauty i fitness | 08.12.2024

Pomnożone przychody

– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.

beauty i fitness | 08.12.2024

Jak zarabiać na urodzie

Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?

2
3
4
5
następna  
ostatnia