gastronomia

Azjatyckie smaki
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.

Obsługa w szybkim tempie
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.

Kawa i wino w roli głównej
KawoWiniarnia to nowy koncept restauracyjny, który wyróżnia się bogatą kartą kaw i wina. Chce rozwijać się poprzez franczyzę.

Sfinks postawił na franczyzę
Udział restauracji franczyzowych w sieci Sfinks Polska to już ponad 93 proc. Grupa przede wszystkim przekształca lokale własne, oddając je w ręce franczyzobiorców.

Burgerownia by night
Burger w środku nocy? Lokale Night Burger obsługują klientów nawet do godz. 2.30.

Cena daje przewagę
– Nasze puby mogą uzyskać rentowność już w pierwszym miesiącu działalności. Obroty lokali mogą spokojnie sięgać 300-400 tys. zł – mówi Kamil Przybylski, menedżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.

Franczyza z Lviv Croissants w Polsce
Yurii Hulkevych trzy lata temu otworzył pierwszy w Polsce lokal franczyzowy Lviv Croissants.

PapaGyros – franczyza z greckim klimatem
PapaGyros startuje z franczyzą. Co ma do zaoferowania franczyzobiorcom?

Wendy’s wchodzi do Polski. Trwa wyścig o masterfranczyzę
Legendarny amerykański brand wchodzi do Polski i otwiera rynek dla inwestora z ambicją i kapitałem. Do wzięcia masterfranczyza, która może stać się jedną z największych sieci gastronomicznych w kraju.

Zarobić na pizzy
Pizzerie są nadal chętnie otwieranym biznesem. Jakie marki franczyzowe działają w tym segmencie rynku?

Wybierz mądrze franczyzę
– Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, z iloma aspektami pozagastronomicznymi trzeba się zmierzyć, prowadząc działalność w tej branży – mówi Tomasz Rawa z Berlin Döner Kebap.

Marketing przynosi efekty
Cafe Słodziak mocno stawia na social media. Marka otworzyła też nowy punkt franczyzowy.

Franczyza sushi rośnie
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.

Przybij Piątaka wchodzi we franczyzę
Sieć Przybij Piątaka przyciąga już wrocławskich studentów, a teraz chce otwierać franczyzowe puby w całej Polsce.

Biznes sezonowy od 7 tys. zł
Koncept Mniami Ice Cream uruchomi w tym sezonie więcej nowych lodziarni, niż wcześniej było w planach.

Tańsza inwestycja z Berlin Döner Kebap
Berlin Döner Kebap rozwija nowy format lokali, z niższą kwotą inwestycji.

Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których możemy się zwrócić w każdej chwili – mówi Ewelina Ciapała, franczyzobiorczyni Lviv Croissants.

Plany Burger Kinga
Rex Concepts, masterfranczyzobiorca marki Burger King, w tym roku planuje otworzyć w Polsce cztery lokale z tym szyldem. Czy indywidualni franczyzobiorcy będą mogli skorzystać z licencji na biznes Burger Kinga?

Zarabiaj na kebabie
Carat Kebab systematycznie otwiera nowe lokale. Często łączą pod jednym dachem kilka marek tego samego franczyzodawcy.

Szukamy franczyzobiorców na Targach Franczyza
– Na Targi Franczyza mamy dla franczyzobiorców specjalną promocję – zapowiada Kamil Woźniak, franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak.

Licencja na sushi
Sushi Story do końca roku chce rozbudować sieć we wszystkich dużych miastach. Franczyzobiorców będzie szukać m.in. na Targach Franczyza, 13-14 marca.
ZOBACZ W KATALOGU


























































































