art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 27.10.2025

Żabka otworzyła 12 000. sklep

Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.

Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.09.2025

Sklep bez obsługi

Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.09.2025

Jak wejść we franczyzę Intermarché

Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.09.2025

Franczyza to przyszłość handlu

– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.08.2025

Żabka przyspiesza rozwój

Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.08.2025

Sklepy sezonowe Żabki

Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.

art. spożywcze i przemysłowe | 21.07.2025

Konkurencja mobilizuje grupę Chorten

– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.

art. spożywcze i przemysłowe | 14.07.2025

Chorten rośnie na trudnym rynku

Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.07.2025

Rodzinna franczyza, która działa

– Franczyza to coś więcej niż dostęp do produktów i technologii. To gotowy system, który naprawdę wspiera, a przy okazji pozwala realizować się razem, jako rodzina – mówią Barbara i Mikołaj Pawłowscy, właściciele czterech sklepów Stokrotka w województwie lubelskim.

art. spożywcze i przemysłowe | 01.07.2025

Lodziarnia od 30 tys. zł

W tym roku do sieci Beza Krówka dołączyło kilkanaście nowych punktów franczyzowych. W sumie jest ich już ponad setka.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.06.2025

KOKU Sushi ma nowy koncept

Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.06.2025

Żabka ma już 10 tys. franczyzobiorców

Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.05.2025

Budują swój biznes z Intermarché

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.05.2025

Nowa Rada Franczyzobiorców Żabki

Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.05.2025

Franczyza ratunkiem dla rynku

– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.03.2025

Sukces programu Żabki

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.03.2025

Dobry rok Żabki

Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.03.2025

Muszkieterowie na Targach Franczyza

Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.

art. spożywcze i przemysłowe | 28.01.2025

Żabka kontynuuje ambitny rozwój

Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

2
3
4
5
następna  
ostatnia