Przepis na bar z chińszczyzną
                                                                        China Box to lokale z chińskim jedzeniem, głównie serwowanym na wynos i w dostawie. Jest ich obecnie 20, z czego tylko trzy własne, a reszta franczyzowych. Znakiem rozpoznawczym sieci jest ekspresowa obsługa – klient ma być obsłużony w ciągu kilku minut. Jest to możliwe dlatego, że przygotowywanie menu opiera się na półproduktach, które w lokalu są tylko podgrzewane.
Na otwarcie punktu China Box potrzebny jest lokal o powierzchni minimum 40 m2.
– Rekomendujemy franczyzobiorcom, aby szukali lokali już przystosowanych do potrzeb gastronomii. W przeciwnym przypadku trzeba będzie zrobić remont, a to zupełnie nieopłacalna inwestycja – nie ukrywa Jacek Haski-Kędziorek, właściciel marki China Box & Qulinaria.
Według franczyzodawcy wydatki na sprzęt niezbędny do przygotowywania dań pochłoną 5 tys. zł. Potrzebne są patelnie gastronomiczne, podgrzewacz do makaronów, butla gazowa, wyciąg, oczywiście garnki. Kolejne 5 tys. trzeba przeznaczyć na obrandowaniu lokalu, przygotowaniu ulotek promocyjnych.
– Ale zdarzył nam się lokal, który udało się otworzyć za 1,8 tys. zł – twierdzi Jacek Haski- Kędziorek.
Nie ma opłaty wstępnej za przystąpienie do sieci. Miesięczną opłatę franczyzową (500 zł) biorca zaczyna płacić od momentu, gdy jego lokal osiągnie 6 tys. zł netto dochodu.
- Jesteśmy w stanie to zweryfikować – zapewnia Jacek Haski-Kędziorek. - Od miesięcznych przychodów odejmujemy koszty prowadzenia biznesu, czyli czynszu, pracowników, zakupów itd. Zwykle zysk na poziomie 6 tys. lokal osiąga w pierwszym lub drugim miesiącu działalności. Generalnie, jeżeli nie zacznie na siebie zarabiać w ciągu pierwszych dwóch tygodni, franczyzobiorca może rozwiązać z nami umowę bez żadnych konsekwencji. Odkupimy od niego sprzęt.
Kolejne otwarcia China Box ma zaplanowane po wakacjach. W tej chwili firma buduje też własny portal telejedzenie.pl, który będzie działał na podobnej zasadzie jak np. pizzaportal.pl lub pyszne.pl. Oprócz lokali China Box będą na nim dostępne też restauracje m.in. z kuchnią polską, kebabem, pizzerie.
ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali