Pizza w duchu Italii
                                                                        Pizzerii w Polsce jest mnóstwo. Czy na tak konkurencyjnym rynku można się jakoś wyróżnić?
Owszem, w Polsce są tysiące pizzerii. Ale niewiele z nich potrafi przygotować pizzę według najlepszych włoskich technologii. W Italii technologia produkcji tego narodowego specjału ciągle się rozwija. Dzięki temu pizza jest smaczna, ale też lekkostrawna. Niestety nie można tego powiedzieć o wielu produktach oferowanych w polskich lokalach. A nasza pizza jest właśnie taka. Stosujemy autorskie receptury, przygotowane przez zdobywcę tytułu mistrza Włoch w robieniu pizzy klasycznej, Valerio Valle. To jeden z najlepszych włoskich pizzaiolo. Przez lata doskonalił technologię w swoich pizzeriach, studiując m.in. piekarnictwo i technologię żywienia. Dziś jest naszym partnerem i twarzą marki Tutti Santi. 
Planujecie szybki rozwój?
Pierwsza restauracja z szyldem Tutti Santi powstała 3 lata temu. Dziś jest ich 6, z czego 3 franczyzowe. Polityka firmy zakłada otwieranie 4-5 lokali rocznie. Będą powstawać w miastach liczących od 50 tys. mieszkańców. Chcemy otwierać pizzerie zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego. Minimalna powierzchnia lokalu potrzebna na restauracje naszej sieci wynosi 130 m2, maksymalna - 350 m2. W zależności od wielkości, ale też stanu wyjściowego pomieszczeń kwota inwestycji wynosi od 180 do 500 tys. zł. To koszty przygotowania lokalu pod klucz. Zawierają opłatę wstępną, prace budowlane i wykończeniowe, projekty budowlane, całość wyposażenia, urządzenia, marketing, system informatyczny, zatowarowanie itd.
Jakie wsparcie otrzymają franczyzobiorcy od centrali?
Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie przy wyborze lokalizacji, a także pomoc w trakcie całego procesu przygotowywania i otwarcia restauracji. Pracownicy pizzerii przechodzą dwuetapowe szkolenie, najpierw w działających już lokalach sieci, a później na miejscu, w nowootwieranej restauracji. Na koniec są szkoleni i egzaminowani osobiście przez mistrza Valerio Valle. Co ważne, franczyzobiorcy korzystają też ze sprawdzonego łańcucha dostaw. Pracujący dla naszej marki dostawca sprowadza produkty z Włoch i dystrybuuje je do franczyzobiorców. Dzięki temu, że tworzymy grupę zakupową, mogą oni korzystać z atrakcyjnych cen produktów.
Jak szybko pizzeria zaczyna na siebie zarabiać?
Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że lokale uzyskują rentowność już od drugiego miesiąca działania. Najszybszy zwrot z inwestycji nastąpił po 8 miesiącach.
ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Sushi Bistro stawia na rozwój modelu take away
                                                /29.10.2025
                                            
                                            Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali