Kurczak z wyspy
 
                                                                        Kurczak Red Hot Chicken smażony jest w specjalnej frytownicy, która stanowi główne wyposażenie placówki. – Placówka jest tak skonstruowana, by mogła działać samodzielnie, a specjalne filtry zapobiegają jakimkolwiek zapachom. Dzięki temu Red Hot Chicken może funkcjonować w formie wysp, poza strefą food court – mówi Marcin Ciesielski, właściciel sieci Red Hot Chicken. Jak podkreśla, produkcja oparta jest na technologii, którą stosują amerykańskie sieci.
Obecnie konkurencyjne wyspy gastronomiczne serwują zazwyczaj zimne przekąski. Nie wymagają więc zaawansowanych urządzeń do gotowania, czy smażenia w gorącym tłuszczu. Zupełnie inaczej działa Red Hot Chicken. Wyspy oferują dania, które do tej pory można było zjeść w większych lokalach gastronomicznych. Pozwala na to specjalnie dopasowany do formatu profesjonalny sprzęt kuchenny. – Technologia spełnia wszelkie normy bezpieczeństwa i higieny wymagane w Polsce. Została sprawdzona i otrzymała od inspekcji sanitarnych zgodę na rozwój – mówi Marcin Ciesielski.
Obecnie na rynku funkcjonuje pilotażowa wyspa Red Hot Chicken. Powstała pół roku temu w Bytomiu. Jej właścicielem jest franczyzobiorca, który w połowie lipca otwiera drugi punkt. Wkrótce Marcin Ciesielski zamierza otworzyć kolejne placówki w innych miastach. – Chcieliśmy przetestować koncept, zanim zaczniemy się nim dzielić. Znaleźliśmy partnera, który był gotów podjąć ryzyko. Pomysł się sprawdził i teraz szukamy franczyzobiorców w innych miastach – mówi Marcin Ciesielski.
Red Hot Chicken będzie rozwijany w mniejszych galeriach handlowych, zarówno w dużych, jak i w małych miastach. Koszt inwestycji w wyspę o powierzchni 12 m2 wynosi ok. 60 tys. zł. Jeśli istnieje możliwość podłączenia się do systemu wentylacji galerii handlowej, wówczas wymagany kapitał na biznes spada do 30 tys. zł. – Osobom, które nie mają wystarczająco dużo pieniędzy, a spełniają inne wymagania, by wejść do sieci, udzielamy pożyczek ze spłatą w ratach w ciągu dwóch lat. Jednak, by móc skorzystać z tej pomocy, trzeba dysponować połową wymaganego kapitału na inwestycję – mówi Marcin Ciesielski.
W planach jest też rozwój większego formatu placówek Red Hot Chicken o powierzchni 50 m2. Takie lokale będą też prowadzić sprzedaż z dostawą do klienta. Pierwszy tego typu lokal powstał już w Busko-Zdroju. Jest to placówka własna, prowadzona przez Marcina Ciesielskiego. Jeśli spełni oczekiwania, wówczas powstaną kolejne punkty otwierane na zasadzie franczyzy.
Właścicielem sieci Red Hot Chicken jest firma Mastergrupa do której należy również sieć pizzerii Stopiątka. Obecnie pod jej szyldem funkcjonuje 22 punktów. Firmą Mastergrupa zarządza Marcin Ciesielski.
ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                             
                                                Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                            
                                            Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                 
                    