Siła marki
 
                                                                        Co jest największym wyzwaniem dla franczyzobiorców z branży gastronomicznej?
Ciężko wskazać jeden szczególny element. Franczyzobiorcy z naszej branży zwykle nie mają żadnego doświadczenia w gastronomii, więc wszystko jest dla nich wyzwaniem. Już samo przygotowanie lokalu, koszty jego uruchomienia to pierwszy próg, o który można się potknąć. Właśnie dlatego do naszych franczyz partnerów przyciąga niski koszt inwestycji. Sami, dysponując taką kwotą, za jaką my gwarantujemy otwarcie restauracji, nigdy nie otworzyliby lokalu. Nasze marki można uruchomić przy niskich nakładach m.in. dlatego, że mamy wynegocjowane atrakcyjne ceny z ekipami wykonawczymi, dostawcami sprzętu. Pracowaliśmy na to wiele lat.
Ale jeśli ktoś ma wystarczający budżet, to nie musi się tym martwić.
Owszem, ale są jeszcze inne kwestie, które mają istotny wpływ na powodzenie restauracji. Na przykład dobre menu i odpowiednie receptury. Nie wystarczy ściągnąć z internetu przepis na pizzę. Albo zatrudnić pierwszego lepszego, kiepskiego pizzermena. To może rozłożyć biznes już na samym początku. My dajemy sprawdzone receptury na produkt, który już się sprawdził i posmakował klientom. Zdarzało się, że otwieraliśmy nasze lokale w miejscach, gdzie chwilę wcześniej splajtowały inne pizzerie. A nasi franczyzobiorcy właściwie od początku w tej samej lokalizacji mieli duży ruch i satysfakcjonujące obroty. Oczywiście wpływa na to także siła marki. Do lokali sieciowych klienci idą właściwie z zamkniętymi oczami. Wiedzą, czego mogą się spodziewać, są pewni, że nie dostaną np. starych pieczarek na pizzy. Sieć ma też większą „siłę rażenia”. Może zapewnić taką promocję i marketing, na jakie nie stać właściciela pojedynczego lokalu. My co miesiąc przeznaczamy na reklamę kilkadziesiąt tysięcy złotych. Właśnie ruszamy z telewizyjną kampanią promocyjną, na którą wydajemy setki tysięcy złotych.
Wiosna to dobry czas dla marek Wojtexu?
Cały czas powstają nowe lokale. W maju w Szczecinie otworzyliśmy kolejny multibrand, łączący restaurację Western Chicken oraz koncept kawiarniany Coffeeloffee. W tym samym mieście z powodzeniem działa też pizzeria Biesiadowo. Wkrótce planujemy również otwarcie kolejnych restauracji Western Chicken, w Makowie Mazowieckim i Lipnie. Lokal w Makowie Mazowieckim będzie pierwszym w naszej sieci z opcją drive-thru. Cały czas rośnie też liczba pizzerii Biesiadowo. Wiosną do sieci dołączyły trzy nowe lokale, w Warszawie, Toruniu i Łodzi.
ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                             
                                                Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                            
                                            Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                