Franczyza dla doświadczonych
Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.Kruk
Dlaczego zdecydowaliście się państwo na rozwój we franczyzie?
W.Kruk jest najstarszą firmą jubilerską w Polsce. W zeszłym roku obchodziliśmy 175-lecie istnienia marki, która uznawana jest za jedną z najsilniejszych na rynku. Historia oraz wynikające z niej tradycja i wartości marki czynią nas wiarygodnymi w oczach klientów. Mamy sprawdzony koncept i jasną wizję dalszego rozwoju. Czujemy się silni, by iść dalej, oddając część biznesu w ręce franczyzobiorców.
Kto może zostać franczyzobiorcą W.Kruk?
Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi partnerzy zobowiązani są przedstawić stosowne zabezpieczenia finansowe i udokumentować doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Mile widziana jest znajomość rynku jubilerskiego i fashion. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy propozycji lokali w centrach handlowych i najbardziej prestiżowych punktach miast. Oczywiście duże natężenie ruchu ma znaczenie dla sprzedaży, ale dla nas niezmiennie istotna pozostaje jakość lokalizacji. Przewidywana kwota inwestycji to 350 tys. zł, czyli około 6 tys. zł na metr kwadratowy lokalu. Opłata wstępna za przystąpienie do sieci franczyzowej wynosi 15 tys. zł.
Gdzie szukacie Państwo franczyzobiorców? W jakichś konkretnych regionach czy w całym kraju?
Aktualnie sieć W.Kruk obejmuje 93 salony na terenie całej Polski. Oferta franczyzowa koncentruje się na lokalizacjach, w których nie mamy własnych punktów. Interesują nas miasta poniżej 100 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Jako jeden z liderów rynku i firma posiadająca sprawdzony, prężnie działający koncept oferujemy szeroki zakres wsparcia. Przede wszystkim przynależność do stabilnej sieci, której podstawą jest ponad 90 własnych salonów jubilerskich oraz współpracę z marką o silnej reputacji i niekwestionowanej pozycji na rynku jubilerskim w Polsce. Gwarantujemy dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych, w tym korzyści sprzedażowe wynikające z ogólnopolskich kampanii reklamowych w telewizji, prasie i internecie. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość i nowoczesne wzornictwo produktów. W.Kruk posiada własną manufakturę w Poznaniu. Warto podkreślić, że nasza franczyza opiera się na zasadzie towaru powierzonego, co w przypadku biżuterii oznacza, że nasz partner otrzymuje towar o znacznej – nawet ponad kilkusettysięcznej wartości. Jako dynamicznie zarządzana spółka, należąca do dużej grupy kapitałowej, zapewniamy dostęp do profesjonalnych narzędzi i procedur oraz bieżące wsparcie centrali, w tym regionalnego menedżera sprzedaży i menedżera działu szkoleń. W bieżącej pracy naszym partnerom franczyzowym pomoże sprawny system planistyczny i logistyczny.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Drogerie Natura to biznes z gwarancją wsparcia
/01.10.2025
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, zatowarowanie i wsparcie. Możesz zarabiać od pierwszego dnia.
Z kosmetyczną marką Yves Rocher można współpracować w dwóch modelach. Czym się różnią?
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes na szkle, nie na plastiku
/14.12.2025
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Unikat.
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...