Wiosną zaczną doradzać
Firma Dotacje Export Group, która specjalizuje się w doradztwie dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw podpisała sześć umów franczyzowych. Nowe biura rozpoczną działalność w marcu i w kwietniu. Aktualnie franczyzobiorcy odbywają szkolenia na temat programów unijnych oraz procedur prawnych i formalnych związanych z pozyskiwaniem dotacji unijnych dla sektora MŚP. Nowe biura będą funkcjonować w Gdańsku, Płocku, Kielcach, Wrocławiu, Warszawie i w Poznaniu. W tym roku Dotacje Export Group chce uruchomić 50 biur w największych polskich miastach.
W trakcie działalności centrala nadal będzie nadzorować jakość pracy placówek licencyjnych i pomagać w pisaniu wniosków o dotacje unijne. – Zależy nam na efektywnym działaniu franczyzobiorców i ich pracowników, a naszą rolą, jako centrali, jest pomoc w skutecznym pozyskiwaniu środków unijnych. Doświadczenie i wiedza, którą przekazujemy licencjobiorcom, jest ich głównym narzędziem w prowadzeniu działalności – mówi Piotr Buchalski, prezes firmy Dotacje Export Group.
Właśnie tego oczekuje Tomasz Szczerbowski, franczyzobiorca z Gdańska. – W ramach współpracy franczyzowej otrzymujemy kompleksową wiedzę dotyczącą skutecznego pozyskiwania dotacji. Wykorzystanie sprawdzonych procedur w tym zakresie, które od siedmiu lat stosuje firma Dotacje Export Group jest kluczem do sukcesu – mówi Tomasz Szczerbowski. Do współpracy przekonał go również pokaźny budżet UE na rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w wysokości 32 mld. euro. Swoją firmę poprowadzi w Trójmieście, gdzie jak twierdzi jest dużo potencjalnych wnioskodawców o dotacje unijne. – W Trójmieście mieszka ok. milion osób. W tak dużej metropolii nie brakuje przedsiębiorców i mikro biznesów, których szansą na rozwój są dotacje unijne. Co więcej, coraz wyraźniej widać tu wysoki wzrost kapitału oraz przybywa dużych firm, które widzą potencjał w rozwoju na tutejszym rynku – mówi Tomasz Szczerbowski.
Koszt inwestycji w koncept franczyzowy Dotacje Export Group wynosi od 45 do 70 tys. zł. Wysokość kwoty uzależniona jest od lokalizacji biura, jego powierzchni i liczby pracowników. Franczyzobiorcy zarabiają pisząc wnioski o dotacje unijne oraz na prowizji za ich przyznanie. Zwrot z inwestycji następuje już w pierwszym roku działalności.
W ramach współpracy franczyzowej Dotacje Export Group zapewnia wsparcie marketingowe, szkolenia i procedury gwarantujące wysoką jakość projektu. Dotacje Export Group ma na swoim koncie 200 pozyskanych dotacji od kilkunastu tysięcy do 4 mln zł. (mk)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Stawiam na Mrówkę
/28.10.2025
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...