Dla inwestorów i zaangażowanych
 
                                                                        Marek Ziółkowski, dyrektor zarządzający firmy Pawo
Jak dziś wygląda rynek mody męskiej w Polsce?
Jednym z najciekawszych zjawisk jest delikatne zacieranie się sezonowości, co pozwala nam producentom na częstsze wprowadzanie nowości w ofertach. Odnoszę też wrażenie, że nasz rynek się uniwersalizuje, że coraz większą rolę zaczyna odgrywać model smart casual – zarówno w firmach, jak i instytucjach. A to daje wiele możliwości, po które sięgają coraz bardziej świadomi klienci.    
Na czym polega ta świadomość?
Na tym, że strój wyraża styl życia i stanowi o poprawie jego jakości. Uświadamiamy klientom, że nie tylko gwiazdy i celebryci mogą mieć stylistów. Tacy specjaliści pracują w salonach Pawo i Mon Amie!. Nie są to zwyczajni sprzewdacy – to doradcy wizerunku, których zadaniem jest otoczenie klienta opieką i dobranie możliwie najlepszego ubioru do jego figury, odcienia cery i naturalnie do okazji, na którą strój jest kupowany. Dopiero na końcu mówimy o sprzedaży.
Pawo jest kolejną marką odzieżową, która zaczyna rozwój przez franczyzę. Co nowego wnosicie na ten rynek?
Po pierwsze wspomnianą już filozofię obsługi i ogromny nacisk na budowanie relacji z klientem. Ten kierunek myślenia się sprawdza, bowiem mamy bardzo wysoki współczynnik powracających klientów. Przygotowaliśmy też dwa warianty współpracy z franczyzobiorcą – dla przedsiębiorców gotowych w pełni zaangażować się działalność oraz „inwestorski”, w którym franczyzobiorca mniej czasu poświęca sklepowi Pawo. Wówczas to my pilnujemy biznesu franczyzobiorcy. Poza tym nasz biznes jest stosunkowo bezpieczny, bowiem przy ewentualnym rozwiązaniu umowy franczyzobiorca otrzymuje zwrot ok. 120 tys. zł. Stosujemy też rozwiązania sprawdzone w tej branży: to my pozostajemy właścicielem towaru oraz my nim zarządzamy. Dzięki temu franczyzobiorcy nie mają problemów z końcówkami kolekcji i mogą częściej wprowadzać nowości. A klienci to lubią.
(emka)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Gatta otwarta na współpracę
                                                /23.06.2025
                                             
                                                Gatta otwarta na współpracę
                                                /23.06.2025
                                            
                                            – Szczególnie zależy nam na wysokiej jakości obsługi klientek i w tym zakresie szkolimy naszych partnerów – mówi Grzegorz Tokarczyk, zastępca dyrektora ds. retail marki Gatta.
Czy opłaca się otworzyć sklep z używaną odzieżą? Trendy rynkowe pokazują, że jak najbardziej.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Kobiecość, komfort, klasyczna elegancja – to hasło przewodnie Greenpoint. Firma ubiera polskie kobiety od blisko 30 lat. Do szaf Polek rocznie trafiają ponad 3 miliony produktów marki.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Moodo- czy warto ?
hej, Warto wziąć pod uwagę współpracę z Moodo! Choćby dlatego, że to firma, która szybko się rozwija i ma dość ciekawy koncept. Często franczyzodawcy oferują...
Klienci patrzą na metkę
dzieki za info za ostrzeżenie. Teraz zwróce uwagę na typa na przyszłośc by sie nie dać nabrać. Fajnie ze ostrzegasz ludzi. Na pewno pomożesz wielu ludziom. Szacunek
Czy warto otworzyć sklep odżieżowy??
ja bym obstawiał dla niemowlaków to zawsze schodi a młode mamusie mają swira na punkcie wyglądu dziecka
Jak założyć stronę Online z luksusową odzieżą?
Sama strona z takimi rzeczami, to koszt od3 do 10 tys, ale drugie to koszt pozycjonowania i reklamy to juz worek bez dna
Kto prowadził / prowadzi salon Esotiq
Chciałabym się dowiedzieć coś więcej na temat współpracy z frmą Esotiq, Bardzo proszę o kontakt osób które prowadziły , bądź prowadzą franczyzę...
Klienci patrzą na metkę
Ten człowiek to zwykły oszust. Prowadząc firmę wyłudził duże środki od wielu osób. Przegrał sprawy Sądowe, komornik siedzi mu na głowie od wielu lat. Na hipotece...
 
                 
                     
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 