Pieniądze pod stopami
Podologia.pl, oferująca kompleksowe usługi w zakresie diagnostyki chorób stóp i kończyn dolnych, ma za sobą dobry rok. Sprzedaż licencji na prowadzenie gabinetów pod logo firmy rozpoczęła wiosną 2013, dziś franczyzobiorców liczy w dziesiątkach.
- Współpracujemy z kilkudziesięcioma podmiotami na terenie całego kraju. Oprócz tego obsługujemy sześć własnych gabinetów w województwie zachodniopomorskim – mówi Marcelina Bitenc, dyrektor ds. rozwoju sieci. - Mając na względzie doświadczenie z gabinetów własnych wiemy, że rynek podologiczny może się jeszcze bardzo rozwijać. Jesteśmy przygotowani na otwarcie jeszcze kilkudziesięciu gabinetów w Polsce. Aktualnie prowadzimy kilkanaście rozmów z potencjalnymi partnerami.
Podologia.pl proponuje swoim klientom współpracę w zakresie otwierania gabinetów podologicznych i diagnostyki komputerowej wraz pełną ofertą wkładek ortopedycznych.
- W tym zakresie mamy kompletny system – od szkolenia, aż do momentu gdy nasz partner jest gotów na przyjęcie pierwszych pacjentów. Naszym celem jest nie tylko rozwijanie sieci poprzez otwieranie nowych gabinetów, ale również działania mające na celu wspieranie gabinetów już istniejących – wyjaśnia Marcelina Bitenc.
Przedstawicielka sieci spodziewa się, że nadchodzące miesiące będą dla jej firmy nie mniej owocne, niż poprzednie.
- Obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania podologią, jako dziedziną medycyny. Ponadto liczymy, że po światowym kryzysie w nadchodzącym roku nastąpi dalsza stabilizacja rynku, a co za tym idzie poprawa sytuacji wielu firm i podmiotów – zarówno pod kątem organizacyjnym, jak i finansowym – przewiduje.
Koncept franczyzowy Podologia.pl został opracowany w dwóch formatach różniących się kwotą inwestycji oraz zakresem świadczonych usług.
- Tańszy z nich dotyczy gabinetu, w którym partner zajmuje się jedynie diagnostyką komputerową oraz sprzedażą produktów komplementarnych: wkładek indywidualnych, obuwia profilaktycznego oraz kosmetyków do stóp. W tym wypadku kwota inwestycji zamknie się w 19 tys. zł – tłumaczy Bitenc. – Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Synevo rusza z franczyzą
/20.08.2025
– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.
Czy da się wycenić radość, stres i smutek? Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu opowiada o psychologii typowego Polaka. Otwieramy poradnię psychologiczną.
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.