Pieniądze pod stopami

Podologia.pl, oferująca kompleksowe usługi w zakresie diagnostyki chorób stóp i kończyn dolnych, ma za sobą dobry rok. Sprzedaż licencji na prowadzenie gabinetów pod logo firmy rozpoczęła wiosną 2013, dziś franczyzobiorców liczy w dziesiątkach.
- Współpracujemy z kilkudziesięcioma podmiotami na terenie całego kraju. Oprócz tego obsługujemy sześć własnych gabinetów w województwie zachodniopomorskim – mówi Marcelina Bitenc, dyrektor ds. rozwoju sieci. - Mając na względzie doświadczenie z gabinetów własnych wiemy, że rynek podologiczny może się jeszcze bardzo rozwijać. Jesteśmy przygotowani na otwarcie jeszcze kilkudziesięciu gabinetów w Polsce. Aktualnie prowadzimy kilkanaście rozmów z potencjalnymi partnerami.
Podologia.pl proponuje swoim klientom współpracę w zakresie otwierania gabinetów podologicznych i diagnostyki komputerowej wraz pełną ofertą wkładek ortopedycznych.
- W tym zakresie mamy kompletny system – od szkolenia, aż do momentu gdy nasz partner jest gotów na przyjęcie pierwszych pacjentów. Naszym celem jest nie tylko rozwijanie sieci poprzez otwieranie nowych gabinetów, ale również działania mające na celu wspieranie gabinetów już istniejących – wyjaśnia Marcelina Bitenc.
Przedstawicielka sieci spodziewa się, że nadchodzące miesiące będą dla jej firmy nie mniej owocne, niż poprzednie.
- Obserwujemy ciągły wzrost zainteresowania podologią, jako dziedziną medycyny. Ponadto liczymy, że po światowym kryzysie w nadchodzącym roku nastąpi dalsza stabilizacja rynku, a co za tym idzie poprawa sytuacji wielu firm i podmiotów – zarówno pod kątem organizacyjnym, jak i finansowym – przewiduje.
Koncept franczyzowy Podologia.pl został opracowany w dwóch formatach różniących się kwotą inwestycji oraz zakresem świadczonych usług.
- Tańszy z nich dotyczy gabinetu, w którym partner zajmuje się jedynie diagnostyką komputerową oraz sprzedażą produktów komplementarnych: wkładek indywidualnych, obuwia profilaktycznego oraz kosmetyków do stóp. W tym wypadku kwota inwestycji zamknie się w 19 tys. zł – tłumaczy Bitenc. – Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.