Manicure "pod ręką"

Pierwsze stoisko Manicure Express została otwarta w kwietniu ubiegłego roku w Galerii Łódzkiej. Dziś sieć liczy już 8 punków, z których 3 prowadzą franczyzobiorcy. We wrześniu powstały punkty w Szczecinie i Łodzi. Do końca roku Manicure Express otworzy swoje wyspy w Olsztynie, Gdyni, Gdańsku oraz w Warszawie.
- Klienci Manicure Express nie muszą umawiać się na wizytę, mogą przyjść do nas na przykład podczas wizyty w centrum handlowym, a później dokończyć zakupy. Taka filozofia sprawia, że usługa manicure jest dosłownie "pod ręką" i nie wymaga specjalnego planowania wizyty u manicurzystki, co zawsze wiąże się z pewnym zobowiązaniem oraz zagospodarowaniem czasu – mówi Marta Drzewiecka-Kraterska, prezes zarządu Manicure Express.
Punkty Manicure Express powstają w centrach handlowych (wyspy handlowe) oraz przy uczęszczanych ulicach i szlakach komunikacyjnych (optymalna powierzchnia takiego lokalu to 50 m2).
- We wrześniu uruchomiliśmy pierwszy salon proponujący, poza manicurem, pedicure oraz pełen zakres usług kosmetycznych. Wszystkie usługi wykonywane są bez wcześniejszego umawiania się. Myślimy o dalszym rozwoju takich salonów nie tylko w ramach galerii, ale także na bardzo uczęszczanych „szlakach komunikacyjnych” - dodaje Marta Drzewiecka-Kraterska.
Wysokość inwestycji zależy w dużej mierze od warunków najmu powierzchni w galerii handlowej. Całość inwestycji nie powinna jednak przekroczyć 70 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci Manicure Express wynosi 15 tys. zł. Franczyzobiorca musi również wnosić opłatę miesięczną w wysokości 500 zł oraz opłatę na fundusz marketingowy, która stanowi 1 proc. wartości obrotu punktu.
Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji oraz wynegocjowanie atrakcyjnych warunków najmu.
- Pomagamy naszym franczyzobiorcom m.in. w sprawach kadrowych – rekrutując dla nich pracowników i prowadząc szkolenia personelu. W naszej gestii leżą również działania związane z marketingiem – wylicza prezes zarządu Manicure Express.
(mak)

ZOBACZ W KATALOGU































PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Sieć Xtreme Fitness Gyms rozwija nowy model ekspansji. Oprócz lokali komercyjnych interesują ją również grunty pod budowę własnych obiektów. Spółka pozyskała też nowego inwestora.
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Branża beauty i fitness ma mocną reprezentację na wiosennych Targach Franczyza. Widzimy się już 13 I 14 marca na PGE Narodowym!
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.