Małpka śladem Żabki
                                                                        Do końca roku liczba otwartych sklepów Małpka Express wzrośnie do 200. W 2014 roku sieć planuje uruchomić 200 kolejnych punktów, co oznacza duże zapotrzebowanie na nowe lokalizacje. Dlatego centrala postanowiła wprowadzić programu, który pomoże pozyskać atrakcyjne lokali.
 
- Program „Droga do zysku” skierowany jest do właścicieli lokali lub osób, które posiadają prawo do podnajmu. Wymogiem jest powierzchnia placówki 70-200 m2 oraz atrakcyjna lokalizacja: w centrach miast lub w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych. Szczególnie mile widziani są właściciele sklepów spożywczych niezrzeszonych lub działających w tzw/ miękkiej franczyzie, którzy chcą dołączyć do Małpki Express. Wszystkim osobom, które zdecydują się nawiązać z nami współpracę oferujemy długoterminową umowę oraz stałe miesięczne wynagrodzenie – mówi Tomasz Kowalski, dyrektor departamentu ekspansji Małpka SA. - Ponadto zapewniamy remont i adaptację lokalu do standardów sieci obejmującą wyposażenie sklepu w systemy informatyczne, a także możliwość wykupienia towaru. Ci, którzy zdecydują się zostać naszym partnerem, będą mogli liczyć na wsparcie ekspertów sieci i uczestnictwo w systemie szkoleń. Przedsiębiorcy odstępujący lokal otrzymają stałe źródło dochodów oraz długoterminowego najemcę.
Strategia takiego pozyskiwania lokali nie jest niczym nowym na polskim rynku spożywczym. Żabka Polska już od 2011 roku prowadzi projekt „Sklep za czynsz”, w ramach którego właściciele sklepów wynajmują swoje placówki firmie Żabka Polska w zamian za comiesięczny czynsz. Właściciel lokalu podpisuje umowę na 10 lat, a spółka na własny koszt remontuje placówkę dostosowując ją do standardów sieci Żabka lub Freshmarket. Firmy nie interesuje podnajem, dlatego umowy podpisuje wyłącznie z właścicielami lokali.
- Zdecydowana większość osób zainteresowanych projektem do tej pory prowadziło własne osiedlowe sklepy spożywcze. Zgłaszają się do na również osoby, które nie były zadowolone ze współpracy z sieciami franczyzowymi - Jacek Spychała, dyrektor marketingu i public relations Żabka Polska.
(dw)
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                            
                                            W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów