Pizzeria dla metropolii

Pod logo Maxipizza działa obecnie dziewięć pizzerii, z czego sześć prowadzą franczyzobiorcy. Firma zamierza zwiększyć zasięg swojej sieci w największych polskich miastach, dlatego rozpoczyna poszukiwania franczyzobiorców, którzy będą chcieli poprowadzić pizzerie w Warszawie, Krakowie i Poznaniu.
- Staramy się, aby nasze pizzerie obejmowały swoim zasięgiem obszar zamieszkiwany przez ok. 100-110 tys. osób. Dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć pizzerie w miastach, w których Maxipizza jest już obecna, ale potencjał rynku nie jest jeszcze w pełni wykorzystany – mówi Karol Molenda, członek rady nadzorczej Maxipizza SA.
Przyszły franczyzobiorca Maxpizza powinien dysponować lokalem o powierzchni co najmniej 100 m2. Kwota inwestycji kształtuje się na poziomie ok. 150 tys. zł i takie zasoby powinna posiadać osoba zainteresowana otwarciem własnej pizzerii Maxipizza. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom niektóre elementy wyposażenia lokalu oraz program komputerowy. Pracownicy pizzerii przechodzą miesięczny kurs wdrażający ich w standardy panujące w firmie.
- Jedną z cech wyróżniających nasz koncept na rynku jest rozbudowany system zamówień internetowych, dzięki któremu notujemy stały wzrost liczby zamówień – mówi Karol Molenda.
(mak)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Maxipizza szuka franczyzobiorców już w średniej wielkości miastach. Oprócz sieci pizzerii rozwija też drugi, oryginalny koncept.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Styczniowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
MaxiPizza oferuje cztery programy franczyzowe, różniące się m.in. w zależności od wielkości rynku czy profilu kandydata na licencjobiorcę.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali