Naleśnikarnia razem z telewizją
 
                                                                        W sierpniu mija rok od kiedy Krzysztof Mocny, operator kamery pracujący dla telewizji, otworzył naleśnikarnię pod logo Nasz Naleśnik. Od 2007 roku, kiedy wyprowadził się z Gdańska, miał okazję obserwować jak rozwija się warszawska dzielnica Wilanów. Właśnie tam znalazł lokal o powierzchni 67 m2, w którym może usiąść 22 klientów. Ponadto kilkanaście osób może zając miejsca w ogródku otwartym od maja do września. Koszt posiadania ogródka w ciepłych miesiącach zamyka się w kwocie 3 tys. zł.
- W okolicy działa już kilka restauracji, między innymi pizzerie, brakowało natomiast naleśnikarni. Wilanów uchodzi za sypialnię Warszawy, dlatego najwięcej klientów mamy popołudniami i wieczorami. W ciągu dnia natomiast zamówienia składają matki z dziećmi oraz pracownicy pobliskich firm – mówi franczyzobiorca.
Naleśnikarnia na Wilanowie zatrudnia od poniedziałku do czwartku 3 osoby (obsługa + kierowca), zaś w weekendy 4 osoby. Wkrótce do personelu dołączy menedżer lokalu. Zamówienia realizowane są także z dowozem do klienta - im dalej od lokalu tym zamówienie musi być droższe, aby dostawa realizowana była za darmo. Skoro lokal działa już od 12 miesięcy można mieć już spostrzeżenia na temat sezonowości. - Najwięcej klientów notujemy w cieplejsze miesiące, mniej od listopada do lutego. Co ciekawe pogoda wpływa na rodzaje zamówień - przy chłodniejszej temperaturze lepiej sprzedają się na przykład naleśniki z mięsem, przy cieplejszej zaś - z owocami - wyjaśnia Krzysztof Mocny.
Oprócz naleśników w lokalu można też kupić alkohol, co wiązało się z wcześniejszym wykupieniem koncesji. Od franczyzodawcy przedsiębiorca otrzymał menu, przepisy oraz przeszedł szkolenie organizowane przez Naszego Naleśnika. Licencja na biznes pod logo sieci kosztuje 15 tys. zł. Minimalna kwota inwestycji z biznes wynosi 80 tys. zł, jednak w niektórych przypadkach finalna kwota może być nawet trzykrotnie większa.
(dw)
 
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                             
                                                Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                            
                                            Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                