50 sklepów w niespełna rok
                                                                        Pierwszy sklep w ramach ogólnopolskiej sieci convenience Małpka Express został otwarty pod Szczecinem w marcu 2012 roku. Od tamtej pory pojawiło się 50 placówek, z czego aż 16 w grudniu. Małpki Express są zlokalizowane na terenie 11 województw. Najwięcej sklepów otwarto dotychczas w Wielkopolsce – działa ich tam 16. Połowa punktów otwartych w 2012 roku mieści się w pasażach handlowych Czerwona Torebka. Pozostałe funkcjonują głównie w centrum miast, m.in. w Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu, a także w mniejszych miejscowościach jak Skórzewo czy Borówiec. Sala sprzedaży sklepów Małpka Express zlokalizowanych w Czerwonych Torebkach wynosi zazwyczaj ok. 85 m2, a wartość koszyka zakupowego klientów Małpki Express stopniowo rośnie. Średnia kwota wydawana przez konsumentów w minionym roku wyniosła 10,11 zł.
Małpka Express to format convenience, który umożliwia robienie szybkich zakupów. Sklepy należące do sieci oferują asortyment spożywczo–monopolowy. Na uwagę zasługuje wyodrębniona część każdego lokalu - Strefa Małpka Cafe. To miejsce, w którym klient może zjeść hot doga, wypić herbatę czy kawę, posłuchać muzyki oraz skorzystać z bezpłatnego dostępu do internetu. Wszyscy, którzy przy okazji zakupów chcą nadać paczkę lub list również mają taką możliwość. W niektórych lokalizacjach są testowane także inne rozwiązania jak np. podgrzewanie dań z lodówki przy kasie, lód w kostkach jako gratis do zakupionych napojów czy możliwość zakupienia świeżego, przygotowanego na miejscu popcornu. We wrześniu w Szczecinie została otwarta placówka łącząca koncept Małpki Express ze strefą drogeryjną DODO.
- Do sieci aplikują osoby, które szukają możliwości prowadzenia stabilnego biznesu ze sprawdzonym partnerem. Powierzamy im w pełni wyposażone oraz zatowarowane sklepy znajdujące się w lokalizacjach o dużym potencjale handlowym. Są to przede wszystkim centra miast, osiedla mieszkaniowe oraz pasaże handlowe Czerwona Torebka. Zgłaszający zainteresowanie współpracą z nami to zarówno doświadczeni przedsiębiorcy, jak i osoby zaczynające przygodę z biznesem - Marcin Czarnota, dyrektor departamentu personalnego Małpka SA.
Wśród ok. 2500 indeksów produktowych na co dzień w Małpce Express są dostępne artykuły spożywcze, słodycze, warzywa i owoce, alkohole i wyroby tytoniowe oraz prasa, chemia i kosmetyki. Nabiał i pieczywo pochodzą od regionalnych producentów.
(dw)
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                            
                                            W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów